اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان:
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان از ارسال دستورالعمل ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان به کلیه مدارس استان برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: انعقاد هرگونه قرارداد با سرویس‌های آزادبر و یا به کارگیری آن‌ها در کلیه مدارس ممنوع است.
حمید آل‌کثیر اظهار کرد: بر اساس این دستورالعمل ارسالی، تمامی مدارس موظف هستند به منظور ارائه مطلوب خدمات حمل و نقل ایمن و تامین سلامت جسمی، روانی و تربیتی دانش آموزان با شرکت‌های پیمانکاری دارای مجوز فعالیت معرفی شده به آموزش و پرورش قرارداد منعقد کنند.
 
وی با تاکید بر لزوم تشویق، ترغیب و توجیه اولیای دانش آموزان برای استفاده از سرویس‌های مجاز و همچنین عدم به کارگیری سرویس‌های آزادبر، گفت: رانندگان اینگونه سرویس‌ها باید به شرکت‌های حمل و نقل مجاز دارای قرارداد با آموزش و پرورش مراجعه کنند تا ضمن انعقاد قرارداد با آن‌ها، ملزم به رعایت قوانین و مقررات مربوط به حمل و نقل دانش‌آموزی شوند.
 
آل‌کثیر یادآور شد: انعقاد هرگونه قرارداد با سرویس‌های آزادبر و یا به کارگیری آن‌ها در کلیه مدارس، ممنوع و مسئولیت آن بر عهده مدیران واحدهای آموزشی است.
 
وی همچنین اظهار کرد: در سال جاری واحدهای نظارتی درون و برون سازمانی در قالب گارگروه‌های نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل، رانندگان، مراقبین و عملکرد مدیران مدارس با موضوع سرویس دانش‌آموزی با حضور، همکاری و همراهی حوزه‌های انجمن اولیا و مربیان، سازمان دانش آموزی، حراست و ارزیابی عملکرد و حقوقی و سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور تشکیل می‌شود که با حضور مستمر به صورت میدانی بر فرآیند حمل و نقل دانش آموزی نظارت دقیق انجام می‌دهند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار