اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تاکید کرد:
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تعامل بیش از پیش شرکت‌های بهره‌بردار تابع این شرکت را با محیط پیرامونی خواستار شد و بر اجرای مسئولیت‌های اجتماعی به بهترین شکل ممکن تأکید کرد.
احمد محمدی با تاکید بر اجرای مسولیت‌های اجتماعی از سوی شرکت‌های نفتی اظهار کرد: در جلسه‌ای با حضور مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران وضعیت تأسيسات و پروژه‌های در دست اجرا بررسی و همچنین بر تسريع در انجام اين پروژه‌ها تأكيد شد.

وی افزود: اگرچه رسالت ما حفظ و صیانت از سرمایه ملی نفت در جهت افزایش توان اقتصادی است اما مجموعه شرکت‌های بهره‌بردار باید ضمن اجرای وظایف محوله تمام تلاش و سعی خود را در جهت تعامل و اجرای مسؤلیت‌های اجتماعی به بهترین شکل ممکن به کار گیرند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: تعامل بیش از پیش شرکت‌های بهره‌بردار تابع این شرکت با محیط پیرامونی دارای اهمیت است و در این زمینه این شرکت‌ها باید در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی به بهترین شکل عمل کنند.

وی با تاکید بر رعایت ایمنی و حفاظت از تاسیسات خاطرنشان کرد: امانتی که امروز در دست ما است متعلق به ملت ایران است و در این زمینه وظیفه سنگینی در راهبری این تاسیسات و حفظ آن‌ها متوجه ما است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار