شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
همانطور که گفتم هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و قطعا در بازی مقابل نفت با هدف برد وارد میدان می‌شویم تا دل هواداران را شاد کنیم.

شوشان: کاپیتان تیم فولاد خوزستان گفت: با توجه به بازی‌های تیم و نتایجی که تاکنون کسب کردیم لیاقت قهرمانی در لیگ بر‌تر را داریم.

بختیار رحمانی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: برای بدست آوردن عنوان قهرمانی باید از فاکتورهای بسیاری عبور کرد که یکی از آن‌ها کسب امتیازات خانگی است.

وی بیان کرد: نباید به جایگاه کنونی خود مغرور شویم و تمام بازی‌های خود را سخت در نظر گرفته و برای برد وارد میدان شویم.

کاپیتان تیم فولاد خوزستان افزود: شرایط لیگ ایران طوری است که سطح بازی تمام تیم‌ها نزدیک به هم بوده و همه برای برد وارد میدان می‌شوند پس نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

وی ادامه داد: تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار دارد و در آینده نشان خواهیم داد در این فصل حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

رحمانی در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل نفت تهران گفت: نفت تهران تیم خطرناک و جایگاه این تیم همیشه در بالای جدول است اما امیدوارم با حضور تماشاگران بتوانیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی عنوان کرد: همانطور که گفتم هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و قطعا در بازی مقابل نفت با هدف برد وارد میدان می‌شویم تا دل هواداران را شاد کنیم.

کاپیتان تیم فولاد خوزستان ادامه داد: قطعا کادر فنی تیم برای این بازی برنامه‌های لازم را در دستور کار تیم قرار می‌دهد و سعی خواهیم کرد بر روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کنیم.

وی در پایان گفت: حضور فرکی در راس تیم یک امتیاز مثبت به شمار می‌رود و امیدوارم که بتوانیم با اجرای دستورات وی جام قهرمانی را به اهواز بیاوریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار