شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
سید موسی بلادیان : امروز هفتم مهرماه سالروز شهادت «شهید جوانمرد» حجه الاسلام و المسلمین سید عبدالکریم هاشمی نژاد است که درسال 1360 اتفاق افتاد. امام خمینی رحمه اله علیه بعد از شهادت آن بزرگوار فرمودند که : « من از نزدیک با او ( شهید هاشمی نژاد) آشنا بودم و خصال و تعهد آن شهید را لمس کرده بودم و مراتب فضل و مجاهدت آن بر اشخاص که او را می شناسند، پوشیده نیست.»

در خصوص نسبت به جوانان و نوجوانان که مورد تهاجم فرهنگ غربی بودند احساس مسئولیت می کرد.

این شهید بزرگوار در مشهد کانون بحث و انتقاد دینی را مدیریت می کرد و در جلسات آت صدها جوان دانشجو و دانش آموز شرکت کرده و مسائل خود را مطرح می نمودند و پاسخهای مناسب را دریافت و عملا پاسخگوی شبهات بودند. شهید هاشمی نژاد تالیفات فراوانی داشت که برگزیده آن کتاب مناظره دکتر و پیر بود. این کتاب خواندنی و جذاب

به گونه ای تنظیم شده و با شیوه ای زیبا نگارش یافته بود که خواننده سعی می کرد که تا پایان آن را مطالعه نماید. در دهه های چهل و پنجاه این کتاب گرانقدر مناظره دکتر و پیر ده ها بار تجدید چاپ شد و علاقمندان زیادی داشت . شهید هاشمی نژاد انسانی آزاده ، متواضع ، دلسوز که معتقد به اهتمام فراوان به کار جهت جوانان بود و علما و نویسندگان بزرگ را ترغیب می کرد که به فکر نسل جوان باشند. در چنین روزی به سال 1360 منافقین کوردل مثل هزاران انسان آگاه و دلسوز او را شهید کردند زیرا وجود امثال هاشمی نژاد را سدی در مقابل خواسته های غیر انسانی خود تصور می نمودند.

و امروز این سیه دلان کوردل بعد از سه دهه خیانت و آدمکشی رسوای خاص و عام شده اند.

آنان در سال های شصت خود را دشمن شماره یک آمریکا و اسرائیل معرفی می کردند و دست به جنایت بزرگ زده علما و شخصیت های با ارزش را به شهادت می رساندند و در همان زمان اعلام می کردند که چنین افرادی مواضع ضعیفی در مقابل آمریکا دارند.

امروز ملاحظه می کنید که این سیه دلان بد اندیش کاملا به آمریکا وابسته شده و به دستور آن شیطان بزرگ در اردوگاه لیبرتی بغداد نگهداری می شوند و زمانی که آقای دکتر روحانی به واشنگتن رفته بود به طرز فلاکت باری اجتماع چند نفری داشتند تا علیه ایران شعار دهند.اکنون 32 سال از شهادت هاشمی نژاد می گذرد اما اندیشه و یادش گرامی می باشد و برای منافقین جز ننگ و ذلت چیزی نمانده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار