اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

برای این که بتوانید یکی از بهترین تعطیلات آخر هفته خود را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم در یکی از تورهای روستاگردی شرکت نمایید و کمی از هیاهو و آلودگی های شهر و ترافیک آن فاصله بگیرید و به دل طبیعت بروید و از کار و دغدغه های روزمره رهایی یابید، در ادامه به معرفی برخی از بهترین جاذبه های طبیعی اطراف تهران می پردازیم تا بتوانید یک روستاگردی عالی و منحصر به فرد را در تور طبیعت گردی ارزان از تهران به تمامی نقاط ایران را تجربه کنید.

روستاگردی در منطقه آبشار هفت چشمه

آبشار هفت چشمه یکی از بهترین جاذبه های طبیعی و گردشگری ایران است که در اطراف تهران قرار دارد و آن را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای روستاگردی معرفی کرد، اگر به سفرهای یکروزه و طبیعت علاقه مند هستید حتما به این منطقه سری بزنید و لحظات بی نظیری را تجربه نمایید و ساعاتی را به دور از هیاهوی شهر و ترافیک آن در آرامش کامل به سر ببرید، این آبشار زیبا در نزدیکی روستای ارنگه و در جاده چالوس قرار دارد، خوب است بدانید که این آبشار یکی از مهم ترین و مرتفع ترین آبشارهای ایران زمین محسوب می شود. جالب این که دلیل این نامگذاری وجود هفت چشمه و آبشار کوچک دیگر در طول مسیر رسیدن به آبشار اصلی است، البته لازم است بدانید نام آبشار اصلی "آدران" است که به هفت چشمه مشهور شده است. مسیری که برای رسیدن به آبشار هفت چشمه طی خواهید کرد بسیار جذاب و بی نظیر است و با مناظر بی بدیلی روبرو خواهید شد. پیشنهاد می کنیم در تابستان به این منطقه زیبا سفر کنید و از آب و هوای خوب آن در این زمان لذت ببرید و یک روستاگردی جذاب و هیجان انگیز را تجربه نمایید.

روستاگردی اطراف تهران

یک روستاگردی هیجان انگیز در منطقه آبشار شاهاندشت

یکی دیگر از گزینه های عالی برای روستاگردی، آبشار شاهاندشت می باشد و می توانید آخر هفته ای جذاب و رویایی را تجربه نمایید، این آبشار زیبا که واقع در روستای شاهین دشت مازندران است در واقع دومین آبشار بلند ایران به شمار می رود و برای یک سفر یکروزه مقصد بسیار ایده آلی است چون تقریبا وسط تهران و آمل قرار دارد و خیلی دور نیست . این منطقه آب و هوای بسیار مطبوع و طبیعت بسیار زیبایی دارد و می توانید لحظاتی ناب و یک روستاگردی واقعی را در این جا تجربه کنید و با شنیدن صدای آب به آرامشی عمیق دست یابید. یکی از بهترین جاذبه های گردشگری و تاریخی کشور به نام قلعه ملک بهمن در بالای این آبشار قرار دارد و افراد بسیاری برای بازدید از این قلعه سه هزار ساله از جای جای ایران به این نقطه سفر می کنند . برای این که لذت بیشتری از روستاگردی خود ببرید خوب است که در ماه های گرم سال یعنی از اوایل خرداد ماه تا اواخر شهریور به این منطقه بروید ولی اگر می خواهید در زمستان و پاییز از این جا ددین کنید باید مجهز باشید و از قبل هم شرایط آب و هوایی را بررسی نمایید .

در صورتی که در این روستاگردی و تور یک روزه ، قصد اقامت شبانه داشته باشید باید از قبل جایی برای استراحت خود در نظر بگیرید، برای این منظور می توانید به صورت آنلاین اقدام و جای خوابی مناسب برای خودتان انتخاب نمایید، همچنین می توانید در طبیعت چادر بزنید و کاملا طبیعی تفریح کنید و از صدای طبیعت و پرندگان و آب نهایت لذت را ببرید .

روستاگردی

دشت لار ، بهشتی برای عاشقان طبیعت و روستاگردی

پارک ملی لار یا دشت لار یکی دیگر از پیشنهادهای خوب برای روستاگردی است، این مکان گزینه ای بسیار ایده آل برای بودن و لذت بردن از طبیعت زیبا برای افرادی است که می خواهند سفری یکروزه و یا نیمروزی را تجربه نمایند . این منطقه از تنوع گیاهی و جانوری بالایی برخوردار است و می توانید از چشمه‌ های طبیعی و خروشان آن آب گوارا بنوشید و در دامنه های قله دماوند بخرامید . این مکان برای افرادی که وقت چندانی برای سفرهای دور ندارند و یا به روستاگردی علاقه دارند، بسیار عالی است و تنها ۷۰ کیلومتر با تهران فاصله دارد . بهترین زمان برای سفر به این منطقه و روستاگردی، اواخر بهار و زمانی است که این دشت زیبا تبدیل به تابلویی زیبا از انبوه گل ها می شود، شقایق های این دشت بسیار مشهور هستند و افراد زیادی برای بازدید از آن ها هر سال به این منطقه سفر می کنند . در سفر به این منطقه همچنین می توانید از دریاچه سد لار، دریاچه دیو آسیاب و کوه ‌های دشت لار دیدن کنید و به دوچرخه سواری و ماهیگیری بپردازید که البته باید در برخی از مواقع سال برای ماهیگیری مجوز داشت . برای تجربه یک روستاگردی هیجان انگیز و جذاب در آخر هفته و تجدید قوا برای شروع هفته ای جدید حتما به این منطقه زیبا بروید .

خرید تور از آژانس هواپیمایی آرامش سفر

آژانس هواپیمایی آرامش سفر با بیش از 7 سال سابقه در فروش تورهای مسافرتی همچون تور اصفهان هتل عباسی و تور مشهد با قطار فدک و تورهای دیگر جزو بهترین آژانس‌های هواپیمایی تهران محسوب میشود.با شماره گیری 02154034000 و یا مراجعه به سایت arameshsafar.com میتوانید تورهای جدید مارا مشاهده کنید.

روستاگردی


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار