شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
با توجه به اتمام مهلت ارسال مقالات آن دسته از متقاضیانی که تمایل دارند از موضوعاتی که در این همایش مطرح خواهد شد بهره مند شوند می توانند به آدرس: http://hamayesh.co/users/signup.php مراجعه و ثبت نام نمایند تا گروه همایش سریعاً درخواست آنها را مورد بررسی قرار دهد.
نخستين همایش ملی نقش کشت و صنعت ها و صنعت نیشکر در توسعه کشاورزی پایدار با حضور تعدادي از مسئولين كشوري و محلي روز چهارشنبه 10 مهر 1392 در اهواز برگزار مي شود.

دبیر اجرایی این همایش هدف از برگزاري نخستين همایش ملی نقش کشت و صنعت ها و صنعت نیشکر در توسعه کشاورزی پایدار را بررسی ابعاد نظری جايگاه كشت و صنعت‌ها در نظام‌هاي بهره ‌برداري كشاورزي و جمع آوری دستاوردهای علمی و پژوهشی پژوهشگران ایرانی برشمرد و گفت: در اين همايش تني چند از مسئولين كشوري، فعالان و مديران بخش كشاورزي، فارغ التحصيلان رشته هاي كشاورزي و همچنين كشاورزان و توليدكنندگان نمونه حضور دارند.

محسن ممبيني با اشاره به اينكه این همایش شامل 8 محور اصلی است گفت: اين محورها شامل ابعاد نظري و جايگاه كشت و صنعت‌ها در نظام‌هاي بهره‌برداري كشاورزي، قوانين و مقررات و برنامه‌ها و سياست‌هاي دولت‌ها و توسعه كشت و صنعت‌ها، جنبه های پایداری و زیست محیطی كشت و صنعت‌ها، مسائل اقتصادي كشت و صنعت‌ها، مسائل اجتماعی كشت و صنعت‌ها، مديريت و كشت و صنعت‌ها، تجارب ساير كشورها در زمينه توسعه كشت و صنعت‌ها و همچنين كشت و صنعت‌ نيشكر در ايران مي باشد. وی با بيان اينكه از مجموع مقالات رسیده به دبیرخانۀ همایش در نهایت 115 مقاله مورد تایید کمیتۀ داوران قرار گرفت افزود: از این تعداد 8 مقاله به صورت سخنرانی در روز همایش و بقیه به صورت ارائۀ پوستری پذیرفته شدند.

ممبيني يادآور شد: با توجه به اتمام مهلت ارسال مقالات آن دسته از متقاضیانی که تمایل دارند از موضوعاتی که در این همایش مطرح خواهد شد بهره مند شوند می توانند به آدرس: http://hamayesh.co/users/signup.php مراجعه و ثبت نام نمایند تا گروه همایش سریعاً درخواست آنها را مورد بررسی قرار دهد.

دبير اجرايي نخستين همایش ملی نقش کشت و صنعت ها و صنعت نیشکر در توسعه کشاورزی پایدار افزود: این همایش توسط انجمن صنفی کشاورزان خوزستان و تحت حمایت سازمان تعاون روستایی کشور، سازمان جهاد کشاورزی خوزستان, شرکت کشت و صنعت و دامپروری آژار برادوست، ماهنامه کشاورزیار، پایگاه خبری کشاورزنیوز و تعدادی از متولیان بخش کشاورزی برگزار می گردد. وي گفت: همچنين علاقمندان مي توانند مطالب و اخبار مرتبط با همايش را در وب سایت همایش به آدرس www.hamayesh.co مشاهده و يا از طريق ایمیل دبیرخانه به آدرس hamayesh@chmail.ir نظرات و پيشنهادات خود را منعكس كنند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
comment
0
0
comment نمایشی بنام همایش که امروز برگزار شد. این همه مشکل کشاورزی و کشاورز داریم . حالا یک سازمان به اصطلاح صنفی بیایید 400- 500 هزار کشاورز بی نوا را به امان خدا با 1000 مشکل ریز و درشتشان ول کند بچسبد به .............؟
راستس آنها را کار ندارم. شما چه فکر می کنید؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار