اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

ساندویچ پانل محصولی است که برای پوشاندن دیوارها و سقف ساختمانها استفاده می شود. هر پانل شامل هسته ای از مواد عایق گرما است که از هر دو طرف با ورق فلزی پوشیده شده است.

انواع ساندویچ پانل به طور کلی توسط ماده عایق گرما استفاده شده به عنوان هسته گروه بندی می شوند. پانل های ساندویچی با هسته های EPS (پلی استایرن منبسط شده) ، پشم معدنی و پلی اورتان (PIR ، یا پلی ساسیانورات) همه به راحتی در دسترس هستند.

مواد به طور عمده در عملکرد عایق حرارتی ، عملکرد عایق صوتی ، واکنش به آتش و وزن متفاوت هستند.

مزایای ساندویچ پانل

نصب سریع و آسان

بر خلاف سیستم های سنتی ، ساندویچ پانل های ساخته شده کاملاً سازگار بوده و آماده جمع آوری قطعاتی هستند که در ابعاد مورد نیاز ، انواع عایق و رنگ ها بر اساس ساختار تأسیسات شما تهیه می شوند ، با فرآیندهای مهندسی و کنترل کیفیت که از قبل در کارخانه انجام می شود.

نصب ساندویچ پانل ها با وجود چند اتصالات روی سطوح گسترده بسیار آسان است. با استفاده از فرصت های پیشرفته حمل و نقل و تجهیزات بالابری مکانیکی ، مدت زمان حمل و روکش آن به طرز چشمگیری کاهش می یابد. بنابراین ، پروژه شما در مدت زمان کوتاهی تحویل داده می شود و به شما این امکان را می دهد تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

عایق حرارتی ایده آل

عایق حرارتی به معنای کاهش انرژی صرف شده در زمستان برای گرم شدن و در تابستان برای خنک کننده است. و اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از انتقال گرما با هدف زندگی در محیطهای راحت از هدف های مهم در ساخت و ساز می باشد. ساندویچ پانل یک مصالح ساختمانی است که برای عایق حرارتی بسیار مناسب است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار