اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
شوشان - علی شرفی :
اگر تاریخ اسلام را مرور کنیم با شخصیت های مختلفی مواجه می شویم که چه بسا سابقه خوب ویا درخشانی در خدمت به دین مبین اسلام داشته اند وبعدها بدلیل دنیا طلبی، اسیر نفس سرکش خود گشته و دچار انحراف شده اند که نمونه بارز آن دوشخصیت بارز ومهم طلحه و زبیر هستند.
این دو؛ بدلیل خدمات ارزنده ای که به اسلام داشتند از سوی پیامبر اکرم لقب طلحة الخیر و سیف الاسلام زبیر داشتند اما بعدها بدلیل قدرت طلبی ومطامع دنیوی دچار انحراف گردیده وفتنه خونبار جمل که خسارات سنگینی به اسلام وارد نمود را پدید آوردند.
در قسمتي دیگراز تاریخ کسانی هستند که سابقه آنان سراسر لغزش و اشتباه بود ولی در نهایت صراط مستقیم در پیش گرفتند وتاریخ سیاه خود را با توبة نصوحا سفید کردند. 
حُر بن یزید ریاحی نمونه بارز و شاخص این دسته افراد است که به‌گواهی تاریخ،در هفتم محرم سال ۶۱هجری قمری راه وآب را بر لشگر و خانواده امام حسین علیه السلام بست و در روز دهم محرم بعد ازآنکه دو لشگر آرایش جنگی به خود گرفته بودند پس از استماع خطبه امام حسین (ع)با گفته تاریخی انى والله أخير نفسى بين الجنة والنار بسوی لشگر امام رفتند وبا ابراز ندامت وتوبه،امام توبه ایشان قبول فرمودند و به لشگر وفادار امام حسین علیه السلام پیوست.
در بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نیز ممکن است کسانی مشابه شخصیت های فوق الاشاره باشند که شاید سوابق خوب ودرخشان در راه خدمت به نظام وانقلاب داشته اما در مسئولیت وکردار ورفتار سهواً ویا عمداً اسباب تامین خوراک تبلیغاتی رسانه های معاند نظام ویا بهره برداری سرویس های جاسوسی مهیا نمودند ویا بالعکس این افراد؛کاندیداهایی که سابقاً دچار لغزش واشتباه بوده ولی در نهایت به صراط مستقیم برگشتند وجود داشته باشند.

لذا انتظار میرود شورای محترم نگهبان در لایه های مختلف هیات نظارت مرکزی؛ استانی و شهرستانی  بدون اغماض و بدور از در نظر گرفتن هرگونه جناح بندی سیاسی و بر اساس شرع و قانون با بهره گیری از فرمایش گهربار بنیان گذار ومعمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در اینباره که فرمودند《میزان هرکس،حال فعلی اوست》در خصوص صلاحیت آن کاندیدها اعلام نظر نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار