شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
شوشان: فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر در گفتگو با شوشان از کشف شرکت جعلی اقدام به اغفال و کلاهبرداری از دختران توسط مامورین انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ صادق تاجی پور فرمانده انتظامی شوشتر در تشریح جزئیات این خبرگفت: در پی انجام کار اطلاعاتی مامورین انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی شخصی بنام مصطفی که اقدام به بازگشایی واحد صنفی تحت عنوان شرکت خدمات بازرگانی و تولیدی امید بود لیکن فعالیت مشکوک در زمینه ثبت نام از خانم هایی که جویای کار بودند شدند.

این مقام مسئول بیان داشت: پس از تحت نظر قرار دادن فعالیت این واحد و انجام استعلامات در خصوص ثبت شرکت و موضوع فعالیت آن مشخص شد شرکت موصوف فاقد سابقه ثبت در دفاتر اسناد رسمی کشور است و بدین شکل پرده از راز و اهداف شیطانی مسئولین شرکت موصوف برداشته شد لذا با هماهنگی مقام قضایی نسبت به دستگیری نماینده شرکت اقدام که طی بازجویی ها و بررسی اسناد و مدارک موجود مشخص گردید شخصی بنام ( م ت ح) فرزند حیدر اهل و ساکن اصفهان با جعل عنوان سرهنگ جانباز ضمن جعل مدارک هویتی خود و اسناد دولتی از طریق بازنمودن دفاتر نمایندگی در این شهرستان و برخی دیگر از شهرهای کشور به بهانه طی دوره آموزشی جهت زنان جویای کار اقدام به اخذ مبلغ 150 هزار تومان از هر نفر نموده و سپس با انتقال آنها جهت طی دوره آموزشی با ترفندهای گوناگون وادار به برقراری ارتباط نامشروع نموده .

وی افزود: متهم اصلی نیز که با جعل عنوان و اسناد دواتی در اصفهان سکونت داشتند دستگیر و در بازجویی خود ضمن اعتراف به اتهامات وارده به کلاهبرداری مالی نیز اقرار نمود.

سرهنگ تاجی پور در خاتمه خاطر نشان کرد: متهمین دستگیر شده به همراه ادله و مدارک موجود پس از تشکیل پرونده قضایی جهت اعمال مجازات تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار