اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با برگزاری 11 دیدار وارد هفته دوم خود شد.
در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال سه تیم خوزستانی به سه مساوی دست یافتند.

هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با برگزاری 11 دیدار وارد هفته دوم خود شد.

در این هفته از رقابت‌ها اکثر تیم‌های مدعی در برابر حریفان خود متوقف شدند.

هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول را به نوعی می‌توان هفته تساوی‌ها نیز نام‌گذاری کرد چراکه هفت دیدار از بازی‌های این هفته با تساوی به پایان رسید.

در این بین تیم‌های خوزستانی نیز هفته دوم را با تساوی به پایان رساندند و هر سه تیم این استان در برابر حریفان خود به نتیجه مساوی رضایت دادند.

* توقف خانگی نفت آبادان

در یکی از بازی‌های این هفته و در آبادان تیم‌های نفت آبادان و نساجی قائم‌شهر به مصاف یکدیگر رفتند.

نفتی‌ها که در هفته اول در برابر گل‌گهر در سیرجان به تساوی یک بر یک دست یافته‌بودند در این هفته نخستین بازی خود در این فصل را در آبادان برگزار می‌کردند.

طلایی‌پوشان آبادانی که با توجه به خریدهای خود در فصل نقل‌ و انتقالات و همچنین اردوهای مناسب آمادگی پیش فصل یکی از تیم‌‌های مدعی صعود محسوب می‌شوند در این دیدار خانگی به کسب اولین پیروزی خود می‌اندیشیدند.

شاگردان ابراهیم قاسمپور امیدوار بودند با بهره‌گیری از حمایت تماشاگران خود بتوانند به نتیجه دلخواه در این بازی خانگی دست یابند.

اما آغاز مسابقه حکایتی دیگر را برای طلایی‌پوشان رقم زد چراکه بر خلاف تصور استقبال بسیار اندکی از این مسابقه شده بود و تعداد حاضران در ورزشگاه نیز به راحتی قابل شمارش بود.

در میدان مسابقه نیز نفتی‌ها بازی بهتری را نسبت به حریف خود انجام دادند اما برخلاف جریان بازی این تیم نساجی بود که روی یک پرتاب اوت و اشتباه و تعلل مدافعان نفت آبادان توسط مجتبی رمضانی به گل رسید.

پس از گل نفتی‌ها سرتاپا حمله شدند و برای جبران گل به پیش حرکت کردند و چند موقعیت را نیز بدست آوردند که از دست رفت؛ در نیمه دوم نفتی‌ها به تلاش خود برای جبران گل ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 60 توسط محسن آذرپاد به گل تساوی دست یافتند و همین نتیجه تا پایان برای دو تیم باقی ماند.

تیم نفت آبادان در پایان هفته دوم این رقابت‌ها با دو تساوی و دو امتیاز در رده هفتم جای دارد و نساجی قائمشهر نیز با چهار امتیاز در رده دوم است.

در هفته سوم این رقابت‌ها نفت آبادان میهمان نیروی زمینی خواهد بود و نساجی در خانه میزبان گهر درود است.

* تساوی خارج از خانه استقلال اهواز

استقلال اهواز دیگر تیم خوزستانی بود که در هفته دوم در برابر حریف خود به تساوی دست یافت.

این تیم که در هفته نخست در خانه با حساب سه بر دو مغلوب الوند شده بود در صدد جبران این نتیجه در هفته دوم بود.

شاگردان مهابادی که این فصل خود را به عنوان یکی از تیم‌های مدعی لیگ دسته اول مطرح می‌کنند در هفته دوم در یزد به میدان رفتند.

در نهایت تلاش دو تیم استقلال اهواز و فولاد یزد با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم استقلال اهواز با این تساوی به نخستین امتیاز خود در رقابت‌های این فصل دست یافت و در رده دهم جدول قرار گرفت و فولاد یزد نیز با یک امتیاز در رده یازدهم ایستاد.

در هفته سوم این رقابت‌ها تیم استقلال اهواز در خانه میزبان شهرداری یاسوج خواهد بود و فولاد یزد باید در برابر گیتی‌پسند به میدان برود.

* توقف نفت مسجدسلیمان در برابر یزد لوله

در یکی از بازی‌های گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور دو تیم نفت مسجد سلیمان و یزد لوله به مصاف یکدیگر رفتند.

نفتی‌های شهر مسجدسلیمان که فصل قبل تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش رفتند در این فصل درصدد تداوم روند فصل قبل در زمینه نتیجه‌گیری به ویژه در بازی‌های خانگی بودند.

این تیم با اتکا به حضور پرشور هواداران خود در بازی‌های خانگی تیمی بسیار قدرتمند نشان داده است.

از سوی دیگر با توجه به شکست در بازی هفته گذشته خود نفتی‌ها درصدد کسب نخستین سه امتیاز خود در این رقابت‌ها بودند.

با این وجود شاگردان داریوش یزدی نتوانستند در این دیدار خانگی در برابر یزد لوله به نتیجه دلخواه دست یافته و با تساوی یک بر یک متوقف شدند.

تیم نفت مسجد سلیمان با این تساوی و یک امتیاز در پایان هفته دوم رقابت‌های گروه دوم لیگ دسته اول در رده نهم قرار گرفت و یزد لوله نیز با همین تعداد امتیاز در رده هشتم است.

در هفته سوم این رقابت‌ها تیم نفت مسجد سلیمان میهمان پیکان خواهد بود و یزد لوله در خانه پذیرای آلومینیوم هرمزگان است.

بازی‌های هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول روز یک شنبه 14 مهرماه برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب و در پایان هفته دوم رقابت‌ها سه تیم خوزستانی حاضر در بازی‌های این فصل همچنان در حسرت برد قرار دارند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار