اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
در 10 ماهه سال جاری تحقق یافت
شوشان : اين نيروگاه كه هم اكنون با اجراي پروژه هاي تعميراتي متعدد در حال افزايش و تقويت سطح آمادگي خود بمنظور توليد پايدار انرژي برق در تابستان آتي مي باشد توانست توليد انرژي برق خود در 10 ماهه سال جاري را به 8 ميليون و 543 هزار و 864 مگاوات ساعت برساند.
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : ناصر محمدي مديرعامل نيروگاه رامين با اعلام اين خبر گفت: تامين انرژي برق مورد نياز مردم و صنايع رسالت اصلي ماست و با توجه به كاهش مصرف برق و همچنين عدم نياز مبرم شبكه سراسري برق در فصل زمستان، پروژه هاي تعميراتي و اصلاحي متعددي را بمنظور تقويت آمادگي واحدهاي توليد برق اجرا در دست اجرا داريم . 
وي با اشاره به توليد 8 ميليون و 543 هزار و 864 مگاوات ساعت انرژي برق طي 10 ماهه سال جاري گفت: اين ميزان توليد در حالي محقق شده كه از اوايل فصل پائيز تاكنون هر 6 واحد توليد برق خود را طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته و در بازه زماني خاص از مدار خارج نموده تا بتوانيم با رفع محدوديت ها و چالشهاي فني با آمادگي مطلوبي به استقبال فصل تابستان و پيك مصرف برق برويم.
شايان ذكر است نيروگاه رامين اهواز با 6 واحد 305 و 315 مگاواتي بزرگترين نيروگاه بخاري كشور است و نقش مهمي در تامين برق مورد نياز استان خوزستان و تقويت شبكه سراسري برق كشور ايفا مي كند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار