اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مدیر کانون زبان ایران در خوزستان از آغاز کلاس‌های آنلاین زبان از بیستم اردیبهشت تا ششم خردادماه خبر داد.
جمشید افشانی اظهار کرد: ببا توجه به این‌که زبان فرار است و حذف کامل یک ترم باعث ایجاد خلا در زنجیره یادگیری خواهد شد، با توجه به شیوع کرونا، به ناچار مجبور به برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین هستیم. مقرر شد که کلاس‌های زبان آموزان در استان خوزستان از بیستم اردیبهشت تا ششم خردادماه به صورت آنلاین برگزار شوند.

وی افزود: چنانچه از ششم خرداد نیز ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد استانی، مجوز برگزاری کلاس‌ها را صادر کنند، کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار خواهند شد. در غیر این‌صورت تا پایان ترم، کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شوند.

مدیر کانون زبان ایران در خوزستان افزود: همه زبان آموزان می‌توانند از روز امروز، هفتم اردیبهشت‌ماه، با مراجعه به سامانه www.ili.ir نسبت به جزئیات کلاس‌ها آگاه شوند.

وی با بیان این‌که چهار جلسه درسی به صورت آنلاین برگزار می‌شود، گفت: زبان آموزان می‌توانند برای تهیه کتاب نیز از امروز (هفتم اردیبهشت) با مراجعه به مراکز مختلف، کتاب‌ها را دریافت کنند و درصورتی‌که زبان آموزان به هر دلیلی مایل نباشند که حضوری کتاب‌ها را تحویل بگیرند، می‌توانند با مراکز کانون زبان تماس بگیرند تا مراکز، کتاب‌ها را از طریق پست ارسال کنند.

افشانی با اشاره به بارگذاری محتواهای آموزشی در پروفایل زبان آموزان،عنوان کرد: برای برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین، نرم افزارها و زیرساخت‌های مناسب فراهم شده‌ است و زبان آموزان می‌توانند از موبایل و از کامپیوتر استفاده کنند و در طول کلاس نیز در تعامل کامل با استاد باشند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار