شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳
شوشان: باشگاه فولاد خوزستان در نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران نسبت به نادیده گرفتن حقوق بازیکنان بومی، جوان و پرانرژی این باشگاه از سوی تیم ملی اعتراض کرد.

اعتراض فولاد خوزستان به اسامی بازیکنان تیم ملی

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در حالی که تیم فولاد خوزستان با داشتن 25 امتیاز با بالاترین گل زده در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد، در لیست دعوتی های تیم ملی فوتبال ایران نام هیچ بازیکنی از این باشگاه وجود ندارد.

در همین راستا مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال آورده است:

احتراما همانگونه که استحضار دارند بالاترین هدف هر بازیکن حضور در تیم ملی و افتخار آفرینی در سطح ملی است و این امر موجبات افزایش انگیزه و توان ورزشکار می گردد که هم تیم متبوع و هم تیم ملی از این موضوع متنفع می گردند و این امر زمانی میسر است که در انتخاب بازیکنان نهایت ظرافت، دقت و عدالت رعایت شود و زحمات و تلاش هیچ بازیکنی نادیده گرفته نشود. متاسفانه در لیست اخیر مدعوین به تیم ملی فوتبال از بازیکنی دعوت شده که چندین ماه است به لحاظ مصدومیت از میادین دور است در حالیکه از تیم فولاد خوزستان که متشکل از بازیکنان بومی، جوان و پر انرژی است و در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر بوده بازیکنی دعوت نشده است.

مسلما این موضوع در روحیه بازیکنان تاثیر نامطلوب گذاشته و کارایی آنان را به شدت کاهش خواهد داد و این باشگاه واقعا پاسخی در قبال خواسته به حق آنان در ارتباط با دلیل عدم دعوتشان به تیم ملی ندارد.

خواهشمند است دستور فرمایید در این خصوص بررسی لازم معمول و نتیجه را امر به ابلاغ فرمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار