اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از کاهش ۳۲ درصدی خاموشی در شهر اهواز از سال ۹۶ تاکنون خبر داد.
حسن کریمی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد کلیدهای گازی نصب شده در شبکه برق اهواز به ۶۰۰ دستگاه رسیده است و همچنان روند نصب این کلیدهای گازی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این کار با هدف افزایش پایداری و قدرت مانور شبکه برق شهر اهواز انجام می‌شود تا کمتر شاهد خاموشی در شبکه باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: توسعه هر کشور نیازمند تامین زیرساخت‌ها و آموزش‌های همگانی است و در شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز به توسعه زیرساخت‌ها و آموزش مدیریت مصرف توجه شده است.

کریمی گفت: چشم‌انداز ۹۹ دقیقه خاموشی در سال به ازای هر مشترک در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیرعامل برق اهواز خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۷۰۰ دستگاه کلید گازی غیرقابل قطع در سطح شبکه توزیع برق اهواز نصب شده که از این تعداد، ۱۴۲ دستگاه قابلیت کنترل از راه دور دارند.

وی افزود: در راستای به روزرسانی شبکه برق شهر اهواز از سال ۹۶ تاکنون ۷۳ هزار مقره سیلیکونی و ۲۴ هزار کت اوت فیوز نیز تعویض شده است که حاصل تمام اقدامات انجام شده روی شبکه، کاهش ۳۲ درصدی خاموشی در شهر اهواز بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با نصب و افزایش انواع کلیدها روی شبکه برق علاوه بر افزایش قدرت مانور بین خطوط مدت زمان خاموشی ناشی از عملیات کلیدزنی ۸۴ درصد کاهش یافته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار