اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
در جلسه بررسی پيگيری توليد شركت ملی مناطق نفتخيزجنوب عنوان شد:
مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب گفت: دشمن در جنگ هشت ساله تحميلي، تماميت ارضي و جان ما را مورد حمله قرار داد و در جنگ اقتصادي كنوني، معيشت و نان ما را هدف گرفته است و اين ظالمانه ترين و ضداخلاقي ترين نوع جنگ طلبي و ستيزه‌جويي است.

 مهندس احمد محمدي كه همزمان با سومين روز هفته دفاع مقدس و در حاشيه جلسه پيگيري توليد اين شركت سخن مي‌گفت، تصريح كرد: در جنگ هشت‌ساله، مرزهاي زميني و جغرافيايي ما هدف تعرض دشمن بوده و خط مقدم جنگ، جبهه زميني با عراق بود اما در جنگ اقتصادي خط مقدم جنگ، واحدهاي توليدي و مسيرهاي صادراتي نفت ايران به تمام كشورهاست.

وي با اشاره به عزم و اراده ملت رشيد ايران به ويژه كاركنان صنعت نفت، دفاع جانانه در سنگر توليد را تا امروز موفقيت‌آميز دانسته و يادآور شد: استمرار توليد و پايداري چرخه انرژي دركشور با وجود تمام مشكلات، تحريم‌ها و كارشكني‌هاي دشمن، بار ديگر واقعيت شكست ناپذيري ايران را در باور جهانيان زنده كرده و دشمنان ما را مأيوس‌تر و نوميدتر ساخته است.

مهندس محمدي تأكيد كرد: با اين وجود، عبور از شرايط دشوار كنوني و خروج سرفرازانه از آزمون جنگ اقتصادي فعلي نيازمند، انسجام، اتحاد، اراده و عمل خالصانه در همه عرصه‌هاي مديريتي و كارشناسي است كه به فضل الهي و ايمان و تعهد نيروهاي مخلص، تهديدهاي ناشي از تحريم به فرصتي براي بالندگي و بومي‌سازي فناوري هاي مورد نياز صنعت نفت ايران منجر خواهد شد.

وي در پايان با يادآوري رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي نسل فعال در دوران جنگ تحميلي، مراتب تجليل و تقدير خويش را از يكايك يادگاران دفاع مقدس، خانواده معزز شاهد، ايثارگران و آزادگان شاغل در صنعت نفت ابراز داشته و افزود: امنيت، اقتدار و استقلال امروز ما مديون خون پاك شهدا و جانفشاني صدها هزار رزمنده از جان‌گذشته‌اي است كه با بذل جان، عزت ايران و خواري دشمنان را رقم زدند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار