اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲

استاندار جدید خوزستان که در جلسه روز چهارشنبه گذشته هیات دولت به عنوان استاندار خوزستان معرفی شد، در ساعت چهارشنبه شب هفته گذشته وارد فرودگاه اهواز شد و مورد استقبال جمعی از علاقمندان و فعالان سیاسی و رسانه ای در استان قرار گرفت.

به شوشان، برخی از جوانان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خوزستان با در دست داشتن پلاکاردی انتصاب دکتر مقتدایی را توسط دولت تدبیر و امید تبریک گفته بودند. در بدو ورود استاندار جدید خوزستان استقبال کنندگان با شعار «صل علی محمد/ مقتدایی خوش آمد» حمایت خود را از استاندار جدید خوزستان ابراز داشتند.

همچنین سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نیز همراه استاندار جدید خوزستان وارد فرودگاه اهواز شد. استاندار جدید خوزستان در گفتگویی کوتاه با شوشان اظهار امیدواری کرد که بتواند با کمک مردم و نخبگان دست در دست هم استان خوزستان را آباد‌تر کند.

وی با بیان اینکه بیکاری جوانان خوزستانی یک مشکل است اشاره کرد و گفت : امیدوارم بتوانم در زمینه اشتغال جوانان اقدامان موثری انجام دهم. نماینده عالی دولت در استان خوزستان با اشاره به استقبال جمعی از شهروندان خوزستانی گفت: امیدوارم با کار و تلاش مداوم بتوانیم مشکلات استان را از سر راه برداریم. گفتنی است نمایندگی دوره‌های سوم و چهارم مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، استانداری استان‌های خوزستان و هرمزگان و مشاور وزیر کشور در امور برنامه‌ریزی بخشی از سوابق اجرایی عبدالحسن مقتدایی هفدهمین استاندار خوزستان است. عبدالحسن مقتدایی عضویت کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، جانشینی ریاست پالایشگاه آبادان، ریاست بندر صادراتی نفت در بندر ماهشهر، مشاور مدیرعامل شرکت کالای نفت تهران، مشاور عالی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، قائم مقامی شورای پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران، اجرا و نظارت عالیه بر بیش از 100 طرح پژوهشی در زمینه‌های فنی، اقتصادی و بازرگانی صنعت نفت و حفاری را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین، استاندار جدید خوزستان عضویت انجمن علوم ایمنی ایران و نمایندگی علوم ایمنی ایران در خوزستان، مؤسس و عضویت انجمن تخصصی نفت و گاز خاورمیانه، عضویت هیئت علمی مدعو دانشگاه بین‌الملل اروند، ریاست هیئت تدوین استراتژی شرکت ملی حفاری ایران و عضویت کمیسیون علمی تخصصی اداره کل بازرسی خوزستان را نیز برعهده داشته است. دو دوره عضویت هیئت فدراسیون فوتبال کشور، عضویت هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور و ریاست هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان خوزستان نیز از دیگر سوابق استاندار جدید خوزستان است. مقتدایی در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای رسما حمایت خود را از روحانی اعلام داشته بود. پیش از این سید جعفر حجازی از خرداد 86 تاکنون مسئولیت استانداری خوزستان را بر عهده داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار