اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اینکه گفته می‌شود در طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، اینستاگرام و واتساپ فیلتر می‌شوند، درست نیست.
عبدالله ایزدپناه  در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اظهار کرد: این طرح آن‌طور که در فضای رسانه‌ای مطرح شد، نیست. اولاً هنوز در مجلس طرحی تصویب نشده که در فضای مجازی مطرح شده است بلکه تصویب کردیم که این طرح در کمیسیون ویژه‌ای بررسی شود و به صورت یک طرح پخته دربیاید.

وی افزود: این کمیسیون متشکل از هشت کمیسیون تخصصی از مجلس است که نمایندگان دولت و فعالان فضای مجازی و بخش خصوصی نیز در آن حضور دارند.

ایزدپناه با اشاره به اینکه طرحی که مصوب شد همان طرحی نیست که هشت ماه پیش مطرح شد، تصریح کرد: ما طرح را ارسال کردیم تا روی آن کار شود. آنچه که در طرح اولیه در حدود هشت ماه پیش آمده بود دگرگون شده است. یعنی این طرح جدید همان طرحی که هشت ماه پیش مطرح شد، نیست.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اینکه گفته می‌شود که در طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، اینستاگرام و واتساپ فیلتر می‌شوند، اصلاً چنین موضوعاتی وجود ندارد.

وی در پایان بیان کرد: به رئیس مجلس نیز پیشنهاد شد که اجازه داده شود همه مذاکرات جلسات این طرح به صورت پخش زنده برگزار شود و در این طرح، هیچ چیز پنهان از مردم نخواهد بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار