شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
وی استفاده از نظر خرد جمعی کارشناسان و ارتباط با جوانان و نخبگان را از دیگر کارکردهای شوراها دانست، افزود: تشکیل کارگروه های تخصصی، اتاق فکر و ترسیم سند چشم انداز شهرستان در اولویت برنامه‌های شورای اسلامی شهر قرار گیرد.
شوشان: دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا با اعضای شورای شهر مسجدسلیمان دیدار و گفتگو کرد. در ابتدای این دیدار رییس و اعضای شورا ضمن تشکر از حضور نماینده برای دومین بار پس از شروع به کار شورای شهر در جمع آنان، به بررسی و بیان مشکلات شهر و عدم اختصاص بودجه و هچنین فرسودگی مناطق شهری پرداختندو در ادامه این دیدار جلیلی اظهارد اشت: راه رسیدن به سعادت جامعه قانون است و اجرای قانون را وظیفه مسئولان جامعه دانستند.
وی با بیان این که منتخبان شوراهای اسلامی در انتخاباتی سالم شرکت کردند و موفق شدند اعتماد و اطمینان مردم را جلب کنند، گفت: منتخبان شورای اسلامی باید با نیت قربة الی الله وارد عرصه کار شوند و برای خدمت گزاری به مردم صادقانه تلاش کنند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که خدمت گزاری به مردم افتخار است و این افتخار مستلزم لوازمی است، افزود: مسلماً شما منتخبان با مشکلات و آسیب‌های شهر خود آشنا هستید و یا از نزدیک مشکلات را لمس کرده‌اید و آماده خدمت به مردم هستید ولی باید آگاه باشید لازمه خدمت به مردم شناخت و اجرای قانون است.

جلیلی با اشاره به این که منتخبان شورای اسلامی شهر باید قانون شهرداری‌ها و شوراها، قانون محاسبات عمومی و قانون مناقصات و مزایده ها را به دقت مطالعه کنند و از آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها آگاهی داشته باشند.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ارتباط با اقشار مختلف جامعه را از دیگر وظایف شوراها دانست و گفت: شورا مکانی است که مردم می‌توانند با اعضای شورای شهر دیدار داشته باشند و از نزدیک مشکلات خود را بیان کنند. وی پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و افکار سیاسی را از دیگر ویژگی‌های شورای موفق برشمرد و افزود: این گونه مسائل آسیب بزرگی برای شوراها محسوب می‌شود و آن ها را از وظیفه اصلی و ذاتی خود دور می‌کند.

وی استفاده از نظر خرد جمعی کارشناسان و ارتباط با جوانان و نخبگان را از دیگر کارکردهای شوراها دانست، افزود: تشکیل کارگروه های تخصصی، اتاق فکر و ترسیم سند چشم انداز شهرستان در اولویت برنامه‌های شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

نماینده مردم در مجلس تأکید کرد: تشکیل شرکت‌های سرمایه گذاری توسعه شهرستان، جذب سرمایه گذاران و شناسایی نخبگان مسجدسلیمانی در سراسر کشور موجب رشد و اعتلای شهرستان می‌شود.

عضوهیئت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: اعضای شورای اسلامی شهر باید برای خدمت گزاری به مردم وقت صرف کنند و در این راه از زندگی شخصی و کار خود بگذرند و خود را صرف خدمت گذاری به مردم کنند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار