شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تحقق 53 درصد تعهد اشتغال این استان خبر داد و گفت: بیش از 32 هزار فرصت شغلی تا کنون محقق شده است.

شوشان: مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تحقق 53 درصد تعهد اشتغال این استان خبر داد و گفت: بیش از 32 هزار فرصت شغلی تا کنون محقق شده است.

به گزارش ایسنا، حسین نظری اظهارکرد: در ششمین جلسه کمیته تخصصی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان خوزستان، تعداد 16 طرح جدید با مبلغ 48 میلیارد و 920 میلیون ریال تصویب شد و مبلغ 10 میلیارد ریال نیز برای سرمایه در گردش تعدادی از طرح‌ها تخصیص یافت.

وی افزود: افزایش مبلغ اعتبار تعداد 15 طرح دیگر و تغییر بانک این طرح‌ها از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه مذکور مطرح و تصویب شد.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به تحقق 53 درصدی تعهد اشتغال این استان طی شش ماهه نخست سال خاطرنشان کرد: از مجموع 60 هزار و 52 هزار فرصت شغلی مورد تعهد استان، بیش از 32 هزار فرصت شغلی تاکنون محقق شده و از سوی دستگاههای اجرایی در سامانه رصد ثبت شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار