شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
شوشان: محمد کيانوش راد نماينده اسبق مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي و از چهره هاي اصلاح طلب استان در گفتگو با" کارون "در پاسخ به سوالي در خصوص استانداري خوزستان گفت: مقتدايي کانديداي ما نبود ولي از حضور ايشان در مديريت استان حمايت مي کنيم و بايد از همه ظرفيتهاي استان به نفع توسعه استان استفاده شود.

وی گفت : من قبلا هم در مصاحبه اي گفته ام که اگر از اصولگرايان هم کسي استاندار شود در جهت توسعه استان وظيفه حمايت و کمک داريم. البته روشن است کمک به استان و مسئولان با رفيق بازي، حمايت قومي و طايفه اي فرق دارد.

وی عنوان کرد : ما انتظارمان در مرحله اول حمايت از برنامه و شعارهاي دکتر روحاني است . انتظار داريم از فضاي فعاليتهاي قانوني احزاب و تشکل ها و سازمان هاي مردم نهاد حمايت شود . انتظار داريم فضاي استان از فضاي امنيتي خارج شود . البته همواره اعتقاد داشته ايم که فرصت برابر براي همه جريانات سياسي و قومي بايد فراهم شود . هميشه طرفدار ايجاد فرصت برابر براي اقوام بوده ايم چرا که باور ما اين است اين مساله الفت ، دوستي و همگرايي را در استان بيشتر مي کند


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
یک خوزستان شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
comment
1
2
comment آقای کربلایی! ایران از تندروی مشارکت و خوزستان از تندروی شما مجلس ششمی ها حسابی ضربه خورد. حالا هم روحانی پیروز شده که عضو جامعه روحانیت مبارز است و اعتدال گراست نه حزب مشارکت و افراطی های دوم خرداد. شما بر اساس چه تحلیلی فکر می کنید که در انتخابات پیروز شده اید و حالا باید مناصب به شما و اطرافیان مد نظر شما پیشکش و تعارف شود. مبدع این جریان خوزستان شناسی هم که شما به ناحق مصادره اش کرده اید خوب می دانید چه کسی است! اصلا شمای سیاسی را چه به مطالعه جامعه بومی خوزستان؟ شما حتا یک مقاله هم در این باره ندارید. جماعتی را هم که در تهران با عنوان خوزستانی های مقیم مرکز آوردید خرج آن کردید که استاندار عبدی برای خودتان بگذارید که تیرتان به سنگ خورد. شما تهران نشینید لطفا خوزستان و خوزستانی ها را به حال خودشان بگذارید و بگذرید تا با دردهای خودشان سر کنند. برادر عزیز خر ما از کره گی دم نداشت. اسم شما با تمامیت خواهی و افراط عجین شده. لطفا جریان اعتدال را بی خیال شوید!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
comment
0
0
comment کربلایی افراط گرا است. وی فقط به مشارکتی ها بها می دهد و در حال حاضر هم از صورت بندی مسائل خوزستان حذف شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار