شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
به وی پیشنهاد مدیریت استان دیگری داده شد ولی ایشان گفتند که از خوزستان خارج نمی شوند و انشالله در جریان کارها به آقای مقتدایی کمک می کنند.
شوشان: وزیر کشور در اهواز گفت: تلاش می شود با مجموعه فعالیت های خالصانه و شبانه روزی و در راه رضای خدا، به گونه ای عمل شود که خوزستان در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

به گزارش شوشان ، رحمانی فضلی همچنین با قدردانی از زحمات استاندار قبلی خوزستان، ادامه داد: بنده با دکتر حجازی دوستی قدیمی دارم و به وی پیشنهاد مدیریت استان دیگری داده شد ولی ایشان گفتند که از خوزستان خارج نمی شوند و انشالله در جریان کارها به آقای مقتدایی کمک می کنند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
حمید صدر رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
comment
0
1
comment اینطور که معلومه جناب وزیر از عملکرد حجازی راضی بوده اند پس را استان دیگر چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
comment
2
1
comment جناب آقای دکترحجازی مردبزرگی بود، هست وخواهدبود.بزرگوارانه سمت قبول کرد و کارهای فراوان عمرانی ، فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، خدماتی و... را با تحمل مشقت فراوان بخصوص درسالهای اخیر که با کمبود منابع مالی مواجه بود به انجام رسانید وسپس این پست رابزرگوارانه تحویل فردی مناسب دادوبا وجودسمتهای مختلف که به وی درتهران واستانهای دیگر پیشنهادشدحضوروخدمت به مردم شریف خوزستان را به آنها ترجیح دادبعنوان یکی ازکارمندان ماواقعا از وی که از جمله متعهدترین وفرهیخته ترین ودلسوزترین استانداران استان بوده رضایت خاطرداریم امیدواریم که ایشان هم ازماراضی بوده وماراحلال کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار