شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
شوشان: دبیر خانه کارگر خوزستان از «فقدان رئیس» در تنها اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خرمشهر خبر داد.

آقایار حسینی در این باره به ایلنا گفت: از دو ماه پیش که رئیس این اداره تعدیل شده است، مسئولان وزارت کار رئیس جدیدی را برای هدایت اداره کار معرفی نکرده‌اند. این موضوع باعث شده است در حوزه روابط کار تعداد زیادی از کارگران که هر کدام با شکایتی به این اداره مراجعه می‌کنند دچار مشکل شوند.

به گفته این فعال کارگری، عمده مشکلی که از نبود رئیس در اداره کار به وجود آمده است، مربوط به هیأت‌های حل اختلاف است که به علت نداشتن رئیس از پذیرفتن پروندهای ارجاعی مربوط به اختلافات کارگر و کارفرما خوداری می‌کنند و این کارگران مجبور می‌شوند برای پی‌گیری مشکلات خود به شعبات ادارات کار سایر شهرستان‌ها مراجعه کنند.

حسینی با بیان اینکه بسیاری از شعبات ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خوزستان فاقد رئیس هستند افزود: اکثر این ادارات با سرپرست هدایت می‌شوند که بعد از مدتی دچار مشکل می‌شوند.

دبیر خانه کارگر خوزستان با تاکید بر رفع مشکلات موجود در استان خوزستان در حوزه روابط کار، اظهار داشت: این موضوع همچنین باعث شده است علاوه بر بلاتکلیفی کارگران، تعداد زیادی از دستور العمل‌ها و بخشنامه‌های اجرایی مربوط به حوزه کار تعلیق شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار