شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
فرماندار اهواز گفت: تجمع روز 13 آبان در مصلای مهدیه این شهر برگزار می‌شود.
فرماندار اهواز گفت: تجمع روز 13 آبان در مصلای مهدیه این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز ، عبدالعزیز فدعمی در جلسه هماهنگی 13 آبان با اشاره به سه حادثه تاریخی تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز دانش‌آموز و سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در روز 13 آبان‌ خاطرنشان‌کرد: این روز یکی از روزهای سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: مراسم 13 آبان هرسال با اهتمام ویژه‌ای برگزار شده و امسال نیز مراسم باشکوهی باحضور اقشار مختلف به ویژه دانش‌‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

فرماندار اهواز از انجام هماهنگی لازم جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم 13 آبان در اهواز خبر داد و تصریح کرد: مراسم 13 آبان ماه امسال در اهواز با عنوان تجمع بزرگ استکبارستیزی ساعت 9 صبح در محل مصلای مهدیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خورستان نیز در این جلسه با اشاره به این که استکبار ستیزی جزو ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست خاطر نشان‌ کرد: تجمع بزرگ استکبار ستیزی امسال باحضور همه اقشار مردم نظیر بازاریان، طلاب حوزه‌های علمیه، تشکل‌های مختلف بویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار