شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
شوشان: نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، هفتکل، اندیکا و لالی در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر حجت اله درویش پور نماینده مردم ایذه، باغملک، و تعدادی از مسئولین و کارشناسان از راه های مواصلاتی حوزه های انتخابیه خود بازدید نمودند.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ، دکتر اسماعیل جلیلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدیدها که مجموعاً قریب به ۸ ساعت به طول انجامید، از محورهای اندیکا به مرغا- مرغا به مسجدسلیمان و همچنین از روستاهای کتف بردنشانده و جارستان دیدن نمودند.

دکتر جلیلی ضمن ابراز خرسندی از آخرین وضعیت پروژه های راههای دو شهرستان اظهار داشت:‌ به لطف الهی و با تلاش های مسئولین و پیمانکاران، شاهد پیشرفت های مناسبی در راه های مواصلاتی حوزه انتخابیه هستیم و امیدوارم بتوانیم تا پایان سال شاهد افتتاح بعضی از این پروژه ها باشیم.

نماینده مردم در خانه ملت گفت: در حالی که به دلیل کمبود اعتبارات بسیاری از پروژه های راهسازی کشور به حالت راکد درآمده اند اما به لطف الهی عملیات راه های مواصلاتی شهرستان های مسجد سلیمان و ایذه نه تنها تعطیل نگشته بلکه با قوت نیز به کار خود ادامه می دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار