شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
شوشان: فرماندار شهرستان امیدیه خوزستان گفت: همزمان با بارندگی های روز و شب گذشته تعداد زیادی از مردم شهرستان امیدیه به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان های این شهر مراجعه کرده اند.
حسین لامی زاده سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تاکنون آمار کاملی از تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان ها ارایه نشده، اما به غیر از سه نفر که هنوز در بیمارستان بستری هستند، باقی بیماران با انجام اقدامات درمانی مرخص شده اند.

وی بیان داشت:به نظر می رسد آلاینده های صنعتی موجود در هوای شهرستان امیدیه موجب تشدید مشکلات تنفسی در این شهر شده است .

فرماندار امیدیه افزود: تمامی بیماران با علایم مشابهی مانند مشکلات تنفسی به بیمارستان های امیدیه مراجعه کرده اند که خوشبختانه تاکنون گزارشی از وخامت حال هیچ کدام از مراجعه کنندگان گزارش نشده است.

وی با اشاره به این که در اطراف شهرستان امیدیه برخی از صنایع آلاینده نفت و گاز وجود دارد گفت: آلاینده های این صنایع می تواند یکی از علت های بروز بیماری تنفسی در این شهرستان باشد.

لامی زاده با اشاره به تشکیل ستاد بحران در امیدیه گفت: ستاد بحران پیشگیری از مشکلات بارندگی های هفته جاری، از 72 ساعت قبل در این شهرستان تشکیل شده و مشکلات بروز بیماری تنفسی در امیدیه نیز در ستاد بحران استان پیگیری می شود.

وی با اشاره به این که بیمارستان های امیدیه در آمادگی کامل هستند گفت: در شب گذشته تمامی اقدامات درمانی لازم برای مراجعه کنندگان انجام شده است.

لازم به ذکر است با گذشت بیش از دو هفته از اولین بارش های پاییزی در خوزستان که 7 هزار نفر از مردم این استان را به دلیل مشکلات تنفسی راهی بیمارستان ها کرد، از شب گذشته (دوشنبه) نیز موج دوم بارندگی ها در این استان موجب شد بیش از 2 هزار نفر از مردم شهرستان های مختلف استان به علت مشکلات تنفسی به بیمارستان ها مراجعه کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار