شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
شوشان: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم طرح تقلیل تعداد نمایندگان آبادان در مجلس هرچه زودتر پس گرفته و این موضوع در صحن علنی مجلس نیز قرائت شود.
محمدسعید انصاری امروز در گفتگو با فارس با اشاره به طرح موضوع تقلیل تعداد نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از سوی یکی از نمایندگان آبادان اظهار کرد: در مصاحبه قبلی خود نظرم را در خصوص این طرح اعلام کردم و گفتم که مخالفم.

وی افزود: اما برخی رسانه‌ها از این موضوع سوءتعبیر کردند و این موضوع را به اختلاف من و همکارم نسبت دادند که بار دیگر در همین‌جا عنوان می‌کنم بین من و همکارانم اختلاف نظر وجود دارد اما مسیر و هدفمان یکی و مشترک است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه برخی مطبوعات و رسانه‌ها از مصاحبه قبلی من در این زمینه، تحریف ایجاد کردند و در واقع کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند.

انصاری تصریح کرد: همه تلاش ما نمایندگان آبادان در راستای تعالی شهرستان و رفاه حال بیشتر مردم است و اگر سیدحسین دهدشتی‌ طرح «تقلیل نمایندگان مردم آبادان در مجلس» را نیز مطرح کرده است مطمئنا خیر و صلاح مردم را می‌خواهد با اینکه من این طرح را قبول ندارم.

وی همچنین عنوان کرد: همه برای بیان دیدگاه و نظرات خود آزاد هستند و ما نمایندگان مردم نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و با وجود همه اختلاف نظر، اهداف مشترکی را دنبال می‌کنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معایب طرح تقلیل تعداد نمایندگان آبادان در مجلس خاطرنشان کرد: این موضوع به صلاح کشور و به ویژه آبادان نیست زیرا با تحقق این امر یک وضعیت ثابت را قرار است به تحرک وا داریم و این امر مطمئنا تبعات سویی را به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه برای همکارانم ارزش و احترام خاصی قائلم و با وجود سوءتعبیر برخی رسانه‌ها هیچ‌گاه قصد اهانت و توهین به آنها را نداشته‌ام و ندارم ادامه داد: این دوره نمایندگان مردم آبادان در مجلس از منسجم‌ترین دوره‌ها نسبت به گذشته به شمار می‌رود و به جرات می‌توان گفت هر سه ما یکی هستیم.

انصاری اظهار کرد: امیدوارم هرچه زودتر این طرح پس گرفته و این موضوع در صحن علنی مجلس نیز قرائت شود زیرا زمزمه‌های اجرای طرح تقلیل تعداد نمایندگان آبادان برای مردم نیز دغدغه و نگرانی‌هایی نیز ایجاد کرده است.

وی در پایان گفت: آبادان از اروندکنار جدا نیست و اروندکنار نیز از آبادان همین‌طور؛ و اتحاد و یکرنگی در این شهرستان موج می‌زند و ما راضی به گسستن این اتحاد و یکپارچگی نیستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار