شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
شوشان: دكتر نصرالله امامي گفت: كتاب «شرح حافظ» من آماده چاپ است اما فعلاً مشكلات فني و چاپخانه‌اي روبه‌رو شده و سه تا چهار ماه ديگر از سوي انتشارات گوزن وارد بازار كتاب مي‌شود.

عضو هيات علمي دانشكده ادبيات و علوم انسانی دانشگاه شهيد چمران اهواز اظهار كرد: تنها تفاوت كتاب "شرح حافظ" من با ديگر كتاب‌هاي موجود در بازار استفاده از همه منابع موجود در آن است.

وی، با بيان اين كه سعي كرده‌ است بناي كتاب حاضر را بر اختصار بگذارد تا اين كتاب در يك جلد به چاپ برسد، توضيح داد: كتاب «شرح حافظ» شامل كل غزل‌های حافظ و در نهايتِ اختصار واژگاني و با اجمال تمام تأليف شده است؛ به گونه‌اي كه مورد استفاده متخصصان و خوانندگان علاقه‌مند قرار بگيرد.

 امامی همچنين با اشاره به كتاب ديگر خود با نام «تاريخ مرثيه‌سرايي در ادبيات فارسي» گفت: هم‌اكنون در حال  تنظيم و تدوين اين كتاب هستم و در نظر دارم كه آن را در 2 جلد چاپ و منتشر كنم. در حال حاضر مشغول آماده كردن جلد دوم آن هستم و به محض آماده شدن هر دو جلد را براي چاپ ارايه می‌كنم.

 عضو هيات علمي دانشگاه شهيد چمران اهواز خاطرنشان كرد: در واقع كتاب «تاريخ مرثيه‌سرايي در ادبيات فارسي» صورت تكميل شده چاپ اول آن است. جلد اول اين كتاب قبلاً به چاپ رسيده اما چاپ اول آن فقط تا پايان قرن هشتم بود اما در چاپ جديد به مرثيه‌سرايي از آغاز تا قرن معاصر پرداخته‌ام.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار