شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹

رییس مركز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشكی استان اصفهان گفت: واژگونی اتوبوس شاهین شهر – اهواز، پنج كشته و 10 مجروح برجای گذاشت.

حمید اسماعیلی افزود: این اتوبوس مسافربری ساعت 24 سه شنبه از ترمینال شاهین شهر به مقصد اهواز حركت كرده بود كه در مقابل پادگان شهید 'وطن‌پور' شهر اصفهان واژگون شد.

وی تصریح كرد: پس از اعلام حادثه ی مذكور به اتاق فرمان فوریتهای پزشكی (115) هشت واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی فوری از پایگاه‌های شهرستان اصفهان در محل حادثه حاضر شدند و مصدومان را به بیمارستان منتقل كردند.

وی با بیان اینكه نیروهای اورژانس در ابتدا سه زن و هفت مرد را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان‌های دكتر شریعتی و الزهرا (س) منتقل كردند، افزود: یك نفر از مصدومان كه مردی 35 ساله بود پس از حضور تكنسین‌های فوریتهای پزشكی به دلیل ایست قلبی و بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه ی تصادف فوت كرد.

رییس مركز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشكی استان اصفهان اظهارداشت: چهار سرنشین دیگر اتوبوس كه دو زن و دو مرد میانسال بودند پس از واژگونی خودرو در دم جان باختند.

رییس پلیس راهور اصفهان هم به خبرنگار ایرنا گفت: در زمان وقوع حادثه هوا بارانی بوده و راننده این اتوبوس بدلیل بی احتیاطی و عدم دید جلو به سمت چپ اتوبان منحرف شده و با گاردیل وسط برخورد كرده است.

سرهنگ 'حسین غلامی' با بیان اینكه این اتوبوس 16 مسافر داشته است، افزود: ماموران راهور اصفهان در حال بررسی بیشتر جزئیات این حادثه هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار