شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
فیلم مستند "مادرم بلوط" ساخته محمود رحمانی جایزه دوم جشنواره بین‌المللی فیلم "جهان اسلام" مالزی را کسب کرد.

به گزارش شوشان ، این جشنواره از یکم تا پنجم مهر 92 در کوالالامپور، پایتخت مالزی، به منظور به نمایش گذاشتن فیلم‌های انسانی برگزار شد.

 جشنواره بین المللی فیلم جهان اسلام قصد دارد تا با دعوت از فیلم‌سازان جهان فیلم‌های معتبر جهانی را جمع‌آوری کرده و فرصتی برای دور هم جمع شدن فیلم‌سازان اقصی نقاط جهان باشد.

 "مادرم بلوط" ساخته محمود رحمانی که در بخش رقابتی این جشنواره حضور داشت جایزه دوم هيات داوران و نشان ویژه تندیس جشنواره و مدال نقره جشنواره را کسب کرد.

 این فیلم که محصول حوزه هنری خوزستان است و در زمان 53 دقیقه تولید گردیده پیش از این جایزه ویژه هئیت داوران جشنواره مونیخ را کسب کرد مستند.

 "مادرم بلوط" به واقیعتی با موضوع  زیست محیطی می‌پردازد که در جریان آبگیری سد کارون در شمال شرقی خوزستان پنج هزار هکتار از جنگل‌های سرسبز بلوط به زیر آب رفت.

 

 عوامل تولید مستند "مادرم بلوط" عبارتند از: تصویربردار، فیلمنامه‌نويس، کارگردان: محمود رحمانی،  طراحی صدا و صداگذاری: فرید دغاغله، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: امین سپهریان، موسیقی: هوشنگ چهارتنگی،  مجری طرح: علی حیاتی، تهیه‌کننده: حوزه هنری استان خوزستان.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار