شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۹

شوشان : شهردار اهواز طي نشستي با مسئولين روابط عمومي‌هاي مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌هاي شهرداري ديدار و گفت و گو كرد. در اين جلسه كه به مدت 3 ساعت به طول انجاميد مهدي مكارمي مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري اهواز به تشريح عملكرد روابط عمومي در سال گذشته پرداخت. بگفته مکارمی در سال گذشته اقدامات موثری در حوزه رسانه ای، نظرسنجی، شورای نامگذاری، امور بین الملل و همچنین ساماندهی امور تبلیغاتی و انتشاراتی شهرداری انجام شده است. وی با قدردانی از نگاه مثبت شهردار به حوزه روابط عمومی ابراز امیدواری کرد در سال جدید شاهد تحولات چشمگیر دیگری در این حوزه باشیم. پس از آن مسئولين روابط عمومي ها نيز به طرح مشكلات خود پرداختند.

در ادامه اين نشست شهردار اهواز نيز ضمن تسليت فرارسيدن ايام فاطميه و تشكر از ابراز مسائل و مشكلات توسط روابط عمومي ها، از تلاش های این مجموعه در اطلاع رسانی مناسب به شهروندان قدردانی کرد و گفت: روابط عمومي ها آينه تمام نماي سازمان و زبان گوياي آنها هستند و بايد در كار خود انگيزه و تعصب داشته باشند تا سازماني پويا و فعال داشته باشيم. وي در ادامه افزود: كه خوشبختانه در اين مدت 10 ماهه از ايجاد هرگونه حاشيه در شهرداري جلوگيري شد و جلوي بحران سازي در شهرداري اهواز گرف=ته شد.

شهردار اهواز با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی در دستگاه های مختلف ابراز امیدواری کرد جایگاه روابط عمومی در شهرداری نیز بیش از پیش تقویت شود. وی بيان اينكه فرصت خدمت كوتاه است و انسان تا فرصت دارد بايد خدمت كند تصريح كرد: بايد كار را با خلوص نيت انجام داد تا به دل مردم بنشيند، بايد واقعيت ها را منعكس كرد و نبايد به مردم دروغ گفت و نبايد براي خودنمايي اسراف كرد.

كتانباف همچنين از برگزاري دوره آموزش خبرنگاري  اظهار خرسندي كرد و افزود: برگزاري اينگونه دوره ها در زمینه های مختلف در شهرداري ضروري است و بايد ادامه داشته باشد.

وي در پايان قول پيگيري موارد و مشكلات مطرح شده را به روابط عمومي ها داد و عنوان كرد: بي گمان هر مديري كه روابط عمومي اش را به خوبي بشناسد موفق تر است  اما شما نیز باید تلاش کنید باور و توجه مدیران تان را جلب کنید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار