شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵
شوشان: امام جمعه آبادان گفت: در زمان حاضر دو موضوع کمبود پزشک و ترافیک بیماران در مراکز درمانی دولتی در این شهرستان مشهود است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور عصر امروز شنبه در مراسم افتتاح بخش سی سی یو بیمارستان 17 شهریور آبادان با بیان اینکه آبادان بیشتر از این استحقاق برخورداری از امکانات درمانی مناسب دولتی را دارد، افزود: مردم انتظار دارند تا مسئولان مربوطه در جهت رفع مشکلات موجود چاره اندیشی کنند.

وی اظهار کرد: مسئولان باید در جهت احداث و تکمیل بخشهای درمانی اقدامات موثر و علمی کاهش استهلاک بیمارستان را نیز مدنظر داشته باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: متاسفانه پس از جنگ تحمیلی موضوع درمان در آبادان با بی مهری و بی توجهی مسئولان مواجه و اعتبارات بسیار کمی نیز به این امر اختصاص داده شد.

وی یادآور شد: اعتبارات درمانی با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد به همین دلیل باید به آن بطور جدی نگریست.

امام جمعه آبادان با اشاره به موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی آبادان  در جغرافیای کشور تصریح کرد: می توان با راه اندازی بخش‌های درمانی پیشرفته زمینه اشتغال برای جوانان را نیز فراهم کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین نزدیکی به کشور عراق و تردد مستمر مردم این کشور به آبادان از طریق مرز آبی و خاکی را یادآور شد و گفت: راه اندازی بخشهای مختلف درمانی می تواند زمینه ای برای مراجعه مردم این کشور برای درمان و در نتیجه افزایش درآمدزایی در این بخش باشد.

وی افزود: عدم ایجاد زیر ساخت های لازم برای ورود پزشکان متخصص به شهرستان، سبب کمبود پزشکان و در نتیجه بالا رفتن حجم بیماران مراجعه کننده به بیمارستانهای دولتی شده است، این موضوع به عنوان یک دغدغه فکری برای شهروندان تبدیل شده و باید به طور جدی به آن پرداخته شود.
 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار