شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
شوشان: مدیر شعب بانک تجارت استان خوزستان گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری بانک تجارت استان در نمایشگاه کتاب تخصصی دانشگاه شهید چمران اهواز حضور فعال دارد و خدمات بانکی به متقاضیان ارائه می دهد.
 به نقل از روابط عمومی بانک تجارت خوزستانˈ سید منصور حسینیˈ افزود: بانک تجارت خوزستان در این نمایشگاه غرفه ای را راه اندازی کرده که کلیه غرفه های عرضه کتاب را به پایانه های فروشگاهی بی سیم مجهز می کند ضمن اینکه کار صدور کارت های الکترونیکی خرید کتاب را با فراهم کردن شرایط خرید آسان از این نمایشگاه انجام می دهد.

وی گفت: بانک تجارت از آمادگی و زیر ساخت لازم برای ارائه انواع خدمات نوین بانکی و پرداخت های الکترونیکی به عموم شهروندان برخوردار است و به منظور ارتقاء قدرت خرید شهروندان در حال توسعه شبکه آسان خرید در استان خوزستان می باشد.

حسینی افزود: این شبکه برای نخستین بار در سیستم بانکی کشور راه اندازی شده و امکان خرید انواع کالا و خدمات از فروشگاه ها و مراکز طرف قرار داد به صورت قسطی و پرداخت وجه به همان قیمت نقدی را فراهم کرده است.

مدیر شعب بانک تجارت استان خوزستان گفت: غرفه این بانک در نمایشگاه مزبور تا روز پنج شنبه 28 آذرماه جاری برای دیدار عموم فعال است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار