شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
شوشان: نماینده مردم دزفول از احضار وزیر راه به مجلس جهت پاسخگویی در زمینه مشکلات جاده‌ای دزفول شوشتر و تصادفات پی در پی در این جاده خبر داد.

به گزارش ایلنا ، عباس پاپی‌زاده به تصادف در جاده خوزستان اشاره و اظهار داشت: در تصادف اخیر ۱۰ نفر از همشهریان در جاده دزفول به شوش‌تر در شمال خوزستان کشته شدند که مهم‌ترین دلیل آن کم عرض بودن این جاده است.

وی افزود: جاده مذکور دزفول به شوشتر بوده و شمال خوزستان را خدمات می‌دهد و تنها جاده‌ای است که شهرهای دزفول، شوشتر، مسجد سلیمان، لالی و اندیکا به لحاظ حمل و نقل باید از آن استفاده کنند که با وجود اینکه ۵ سال است وعده تعریض آن داده شده هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

پاپی‌زاده تاکید کرد: در جلسه هفته آینده نمایندگان بعد از تعطیلات مجلس طی جلسه‌ای با وزیر راه بحث مشکلات جاده را مورد بررسی قرار بوده و دلیل بی‌توجهی را جویا خواهیم شد.

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود با انتقاد از بودجه تخصیصی به بخش کشاورزی بخصوص آب اظهار داشت: کمیسیون ‌‌نهایت تلاش خود را جهت افزایش بودجه بخش کشاورزی خواهد کرد اما تغییرات اساسی نخواهد بود مگر اینکه خود دولت اقدام به بالا بردن بودجه داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی با اشاره به بودجه پایین خرید محصولات کشاورزی افزود: امسال نیز به مانند سال گذشته ۷هزار میلیارد تومان که آن را نیز کمیسیون پیشنهاد داده بود بابت خرید گندم در نظر گرفته شده که با این میزان بودجه تنها می‌توان نهایتا ۶. ۵ میلیون تن گندم خریداری کرد و برای خرید مابقی نیاز گندم کشور باید از جای دیگر تامین اعتبار صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون بابت بیمه کشاورزی میزان حداقل ۲هزار میلیارد تومان را پیش بینی کرده بود، خاطرنشان کرد: بودجه بیمه کشاورزی و محصولات نیز در بودجه ۹۳ به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، ضمن اینکه با کاهش چشمگیر بخش آب کشاورزی نیز بحث آبیاری تحت فشار با مشکل مواجه می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار