شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
شوشان/ آرش قلعه گلاب در روزنامه کارون نوشت : اشاره: همين ماه گذشته بود كه بزرگراه طبقاتي صدر ، با حضور لاريجاني،  قاليباف و مسئولان بلند پايه ي مملكتي، در تهران افتتاح شد، و طرفه آن كه  بر روي بنر تبليغي مراسم افتتاحيه ي اين بزرگراه نوشته شده بود: مردم در صدر.
در ابتدا: ما كه فكر مي كنيم برگزار كنندگان مراسم افتتاحيه ي بزرگراه صدر، با نوشتن كلمه ي مردم! اشتباه خيلي فاحشي مرتكب شده اند. بالاخره ما هم كه در خوزستان زندگي مي كنيم، هميشه پيش خودمان فكر مي كنيم جزو مردم هستيم، ولي هيچ گاه احساس نكرده ايم در جاده هاي استان خوزستان در صدريم! چندان هم لازم نيست تأكيد كنيم آنچه بيش از همه در جاده هاي استان خوزستان برصدر است ، مرگ است نه مردم!
در ادامه: در ادامه ي اين مطلب، مي خواهيم برگزاركنندگان مراسم افتتاحيه‌ي بزرگراه صدر در تهران را، از خبر تصادف خونين و كشته و زخمي شدن بيش از بيست و دو نفر از هموطنان خوزستاني مان( در جاده ي گتوند به شوشتر) آگاه گردانيم! و به ايشان بگوييم آنچه در اين جاده همچنان بر صدر است و ابدا هم احتياج به افتتاح و بازگشايي ندارد، مردم نيستند!
در ميانه: راستي چرا مردم در بزرگراه طبقاتي صدر در تهران، درصدرند! ولي در جاده هاي خوزستان، مرگ در صدر است نه مردم؟! به نظر ما اين سؤال از پايه و اساس اشتباه است! خيلي واضح است كه آن ها در تهران هستند و در بزرگراه طبقاتي صدر رانندگي مي كنند، نه در جاده ي شوشتر به گتوند!
در پايان: براي مسافران بزرگراه صدر و جاده ي شوشتر به گتوند! دو پايان متفاوت را مي توان متصور شد! يكي شعف نود و پنج درصدي! رسيدن به محل كار يا خانه، و ديگري احتمال پنجاه درصدي! رفتن به خانه ي ابدي. به نظر شما كدام يك از اين دو گروه مسافران، ممكن است جزو مردم باشند؟!
در تكمله: به واقع، اين كه ممكن است روزي جاده ي شوشتر به گتوند اتوبان شود! ناممكن نيست و خيال همه ي خوزستاني‌ها مي تواند از اين بابت تخت باشد! اما اين كه خوزستاني ها فكر كنند به همين زودي مي توانند مرگ را از صدر جاده ها در خوزستان به زير كشند و خودشان جايش را بگيرند!( همچون مردم در اتوبان صدر) چندان خيال اميدوارانه اي نيست! هرچند نمي توان انكار كرد كه مردم در تهران! همچنان اميدوار به گشايش اتوباني ديگر( با ثروت سياه نهفته در خوزستان) توسط آقاي قاليباف هستند، تا بر صدرش قرار گيرند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار