شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
شوشان: آيين افتتاحيه و رونمايی از تابلوهای فرودگاه آبادان مزین به نام آیت الله جمی صبح روز پنجشنبه 5 دی ماه 92  همزمان با سالگرد ارتحال  این مجاهد نستوه در فرودگاه آبادان  برگزار شد.

به گزارش شوشان ، در این مراسم از تابلو های فرودگاه  با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ، استاندار استان خوزستان ، جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه کلان شهر اهواز ، نمایندگان مردم آبادان و اهواز در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ویژه آبادان ، مسئولین کشوری ، استانی  و شهری رونمایی شد .



محمد رضا رضایی مدیر فرودگاه آبادان در آیین این افتتاحیه ضمن اشاره به جایگاه آیت الله جمی  و ایستادگی شهر آبادان و مردم آبادان در دوره ی 8 ساله  دفاع مقدس و پایداری این مجاهد در روزهای سخت مقاومت از ایشان به عنوان اسوه مقاومت و ایثار یاد کرد .

وی افزود : مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان در این آیین گفت: این فرودگاه با بیش از 70 پرواز در هفته به مردم آبادان و خرمشهر خدمات رسانی می کند.

ˈمحمد رضا رضاییˈ افزود: فرودگاه بین المللی آبادان برای پذیرش هواپیمای ورودی از هر شهری که مسافر متقاضی سفر را داشته باشد آمادگی کامل دارد.
وی اظهار داشت: فرودگاه بین المللی آبادان در مسیرهای تهران، شیراز، اصفهان، بندرعباس، خارک و مشهد دارای پرواز می باشد.

رضایی ظهار کرد: این فرودگاه در گذشته امکانات قابل توجهی داشته و بعد از گذراندن دوران هشت ساله جنگ تحمیلی دچار کمبود و کاستی‌هایی شده که البته با حمایت مسئولان روبه پیشرفت است.



وی افزود: این فرودگاه در گذشته امکاناتی از جمله پروازهای خارجی داشته و امروز در این بخش نیاز به توجه جدی‌تری دارد.
مدیر فرودگاه آبادان در خصوص نامگذاری این فرودگاه عنوان کرد: با کمک نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بنا شد نام این فرودگاه را به نام مرحوم آیت‌الله جمی نامگذاری کنیم و در تلاش هستیم با بهبود و تقویت امکانات بتوانیم این فرودگاه را در سطح خاورمیانه بیش از پیش مطرح کنیم.

مدیر فرودگاه آبادان در پایان بیان کرد: در همین راستا در سال گذشته با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند دستگاه کمک ناوبری DVOR-DME  نصب گردید و در سال 92 در راستای بهبود و ارتقا ء تجهیزات ناوبری  دستگاه فرود اتوماتیک  با همکاری و مشارکت سازمان و شرکت فرودگاهها خریداری و نصب خواهد شد .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار