شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۹

در آستانه روز معلم و در سومین روز از هفته آموزش، استادان دانشگاه شهید چمران اهواز که در سال گذشته بازنشسته شدند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، در آیین تجلیل از اساتید بازنشسته دانشگاه که ظهر امروز برگزار شد، از شهلا اسلامی منوچهری، دکتر زبیده جزایری، دکتر غلامحسین سمیع و مهندس محمد علی سینا از اعضای هیئت علمی که سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند، قدردانی شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در این مراسم از اجرای طرح دانش افزایی اعضای هیئت علمی خبر داد و گفت: این طرح در دو حوزه مهارتی و معرفتی به اجرا درمی‌آید.

محمد علی فیروزی با بیان اینکه طرح دانش افزایی اعضای هیئت علمی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و به دانشگا‌ه‌ها ابلاغ شده است، افزود: در این طرح که ویژه اساتید جوان پیش بینی شده، برای هر درس 15 ساعت منظور شده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح دانش افزایی اساتید به عهده معاونت آموزشی دانشگاه و راهبری و نظارت آن بر عهده حوزه ریاست و دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گذاشته شده است.

فیروزی از استادان جوان دانشگاه درخواست کرد در این طرح ثبت‌نام کنند و در مقابل از اساتید پیشکسوت دعوت کرد در اجرای طرح و مدیریت این دوره‌‌ها و کلاس‌ها معاونت آموزشی دانشگاه را یاری دهند.

وی همچنین از اعضای هیئت علمی به ویژه اساتید جوان دعوت کرد در کارگاه‌های هفته آموزش که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود، مشارکت فعال داشته باشند.

هفته آموزش از 9 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا چهاردهم همین ماه ادامه دارد. امروز سومین روز هفته آموزش با عنوان آموزش و شاگرد پروری نامگذاری شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار