شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۸۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۹
بر اساس اخبار رسیده به شوشان، طی حکمی از سوی قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری از زحمات حمیدرضا فروزنده معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری تجلیل و اسماعیل عامری گلستان به عنوان معاون جدید برنامه ریزی معرفی شد. عامری گلستان پیش از این قریب هشت سال معاونت برنامه ریزی استانداری خوزستان را بر عهده داشت. او در این زمینه توانست اعتبارات خوبی را در حوزه های عمرانی و اقتصادی برای استان خوزستان جذب کند. 
عامری گلستان به نمایندگی معاونین پیشین در مراسم تودیع و معارفه استانداری خوزستان گفته بود : در استاني مانند خوزستان با داشتن 14 درصد توليد ناخالص ملي و امتيازات و ظرفيت هاي ديگر در توليدات كشاورزي و صنعتي، هر آنچه كار شود باز هم جاي كار و تلاش وجود دارد. اين اطمينان را مي دهم كه معاونان قبلی هر آنچه داشتند براي اين استان و مردم آن در طبق اخلاص گذاشتند و با توجه به ظرفيتي كه وجود دارد، آينده اي بسيار روشن براي خوزستان متصور است. تيم جديد استانداري نيز كمر همت را براي توسعه اين استان بسته اند و برای آنها آرزوي توفيق دارم.
شوشان برای عامری گلستان این مدیر باتجربه و کاردان در مسئولیت جدید و در استان پهناور چهارمحال و بختیاری آرزوی موفقیت می کند و امیدوار است از مدیران با تجربه استان و کشور منهای خط سیاسی آنها و بر حسب شعار و ایده دولت مبنی بر اعتدال در مناصب استفاده گردد و در انتصابات از خط گرایی افراطی اجتناب شود. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
بیرگانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
0
0
comment رفته ایندفعه از مبدأ آب را [...]کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار