اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان
میراث فرهنگی می تواند محور توسعه استان قرار گیرد چرا که در جای جای استان پهناور خوزستان آثار تاریخی وجود دارد که می تواند جاذب گردشگران فروانی از سراسر جهان باشد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان در گفتگو اختصاصی با شوشان از فعالیت های چشم گیر و برنامه های اجرا شده و در حال اجرا ی این سازمان از ابتدای فعالیت دولت جدید در استان خبرداد.
افشین حیدری با اشاره به اینکه خوزستان بیشترین آثار تاریخی را در کشور دارد گفت: میراث فرهنگی می تواند محور توسعه استان قرار گیرد چرا که در جای جای استان پهناور خوزستان آثار تاریخی وجود دارد که می تواند جاذب گردشگران فروانی از سراسر جهان باشد.
وی از افزایش اعتبارات سازمان از 2 میلیارد و 600 میلیون تومان در سال گذشته به 18 میلیارد تومان در سال جاری خبر داد و افزود:با تشکیل یک کارگروه پیگیر کلیه اعتبارات جاری و ملی استان هستیم.
حیدری راه اندازی موزه منطقه ایی در پارک جزیره ی اهواز، راه اندازی انجمن های دوستداران میراث فرهنگی، افتتاح اولین صنایع دستی اهواز و تبدیل دانشکده ادبیات به مرکز رویداد های فرهنگی و موزه را از مهم ترین فعالیت های این سازمان در آینده نزدیک اعلام کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار