شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۴
جامعه ایثارگران خوزستان چهارشنبه شب در دیدار با رییس دولت تدبیر و امید خواستار تشکیل مجلس ایثارگران و رفع مشکلات آنان شد.
در نشست منتخبان جامعه ایثار گری استان خوزستان با رییس جمهوری چهارشنبه شب در تالار شهید هاشمی استانداری در اهواز یکی از ایثارگران استان خوزستان به نمایندگی از جامعه ایثارگری استانی در سخنانی خواستار تقویت تشکل های مردم نهاد و تشکیل مجلس ایثارگران شد.

دکتر ˈخدادادی ˈ قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تشکیل مجلس ایثارگران را گامی در راستای کمک به حل مشکلات ایثارگران دانست و گفت: صدور دستور تشکیل این مجلس از سوی دولت تدبیر و امید خواسته جامعه کارگری است.

وی همچنین با توجه به سلامت شهروندان، حل ریشه ای چالش های موجود در بهداشت و درمان و راه اندازی مرکز بین المللی درمان سرطان در استان را از رییس جمهوری خواستار شد و گفت: با توجه به روند رو به افزایش بیماری سرطان درکشور از دولت دکتر روحانی انتظار داریم نسبت به راه اندازی این مرکز دستور لازم را صادر فرمایند.

دکتر خدادادی همچنین گفت: جانبازان شیمیایی خوزستان نیازمند مکان ویژه با امکانات ویژه هستند زیرا آلودگی هوا بر شدت بیماری آنان می افزاید.

یک جانباز 55 درصد نیز به تشریح مشکلات جامعه ایثارگری استان پرداخت و از رییس جمهوری خواست تا دستور لازم در خصوص عملیاتی شدن ماده 13 ایثارگران را صادر کند.

اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و ابلاغ آن به دستگاه های اجرایی و نیز حل مشکل بیمه تکمیلی آزادگان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، از دیگر تقاضاهای مطرح شده از سوی داریوش یعقوب، کارشناس ارشد مدیریت به نمایندگی از جامعه ایثارگری استان از رییس جمهوری بود.

پس از پایان سخنرانی نمایندگان جامعه ایثارگری در این نشست شرکت کنندگان که سالن محل برگزاری مراسم را لبریز از جمعیت کرده بودند با سردادن شعارˈ روحانی تو امید ایرانیˈ از وی استقبال کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار