شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 2.5 میلیارد تومان به اجرای طرح‌های هادی روستایی در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: اختصاص 2.5 میلیارد تومان به اجرای طرح‌های هادی روستایی رامهرمز

 شمس‌الله بهمئی  اظهار کرد: در بخش راه روستایی در سال جاری فعالیت‌های زیادی انجام داده‌ایم و بهسازی 17 روستایی را نیز در دست تکمیل داریم.

وی ادامه داد: روستاهایی چون چم هاشم، کوله، ارمش و پل‌هایی که در مسیر رامهرمز و رامشیر قرار دارند و جاده‌های آنها مشکل‌دار بودند نیز آسفالت و بازسازی شده است.

نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جاده رودزرد به ابوالفارس نیز پیمانکارش مشخص شده بود که متاسفانه پس از انجام سه کیلومتر کار، به علت مشکلات مالی طرح متوقف شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم با وارد شدن دولت و سرمایه‌گذاری در این بخش بتوانیم هر چه سریع‌تر این جاده را به سرانجام برسانیم.

بهمئی اضافه کرد: در سال جاری به‌منظور اجرای طرح‌های هادی روستایی دولت، یک و نیم میلیارد تومان در یک مرحله و یک‌میلیارد تومان دیگر هم در بخشی ویژه، سهم راه‌های روستایی رامهرمز و رامشیر بوده است.

وی همچنین عنوان کرد: دو بانده شدن راه رامهرمز به میداوود نیز مطرح است که در حال حاضر تا دشت دنا پیمانکار در حال اجرای طرح است، گرچه در این زمینه با کمبود بودجه مواجه هستیم.

نماینده و مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام راه‌های روستایی بالای 50 خانوار در این مناطق تا پایان سال جاری آسفالت می‌شوند گفت: احداث جاده کمربندی دوم رامهرمز نیز در حال ابلاغ است و به‌زودی به مناقصه گذاشته خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار