شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۹

شهردار شوشتر گفت: مشکل صدور پایان‌کار برای تعاونی‌های مسکن مهر این شهرستان با مداخله استاندار خوزستان برطرف شد.

به گزارش فارس ، آرش دُر در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شوشتر اظهار داشت: مشکلات زیادی در واحدهای مسکن مهر برای صدور پایان‌کار وجود داشت که این مشکلات با مداخله استاندار برطرف شد.

وی افزود: در بسیاری از تعاونی‌های ارجاع شده به شهرداری برای اخذ پایان‌کار به دلیل تناقض میان نقشه و پروانه‌کار در ابتدای آغاز پروژه دچار مشکل هستند و برای صدور پایان‌کار برای این تعاونی‌ها دچار مشکل قانونی بودیم.

وی با اشاره به برخی از مشکلات در این تعاونی‌ها افزود: طبق قانون زمانی که بین نقشه و پروانه ساختمانی تناقض باشد مرجع اصلی پروانه ساختمانی است ولی در شرایط کنونی پروانه ساختمانی و آنچه در مسکن مهر شوشتر اجرا شده است دچار اختلاف فاحش است و به این دلیل استاندار با ارسال صورت‌جلسه‌ای به شهرداری شوشتر مشکل را برطرف کرده و خواستار صدور پایان‌کار برای تعاونی‌های مسکن مهر شد که شهرداری نیز با استناد به این صورت‌جلسه در این باره اقدام فوری کرد.

دُر با اشاره به اینکه کارشناسی برای تعاونی‌های مسکن مهر در اولویت کاری کارشناسان شهرداری است، تأکید کرد: شهرداری برای ارسال کارشناس در سطح شهر همیشه به مسکن مهر اولویت نخست کاری را داده است تا گره از این پروژه ملی گشوده شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: شهرداری شوشتر آمادگی کامل برای صدور پایان‌کار برای تعاونی‌های مسکن در این سایت مسکونی را دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار