شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۳

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي خوزستان گفت: اولويت اول ما در بحث شهرك‌هاي صنعتي، تكميل زيرساخت‌هاي صنعتي، اتمام پروژه‌هاي عمراني، پيگيري ايجاد شهرك‌هاي تخصصي و حمايت از واحدهاي صنعتي موجود و تكميل واحدهاي صنعتي در حال ساخت است.

رضا طاهري در گفت‌وگو با ايسنا ، ايجاد طرح‌هاي داراي قابليت توجيه را از جمله برنامه‌هاي كاري اين شركت در سال‌جاري عنوان و اظهاركرد: در خوزستان، هفت شهرك و ناحيه صنعتي مصوب وجود دارد و آمادگي آن را داريم تا در هر جايي كه صنعت‌گر بخواهد سرمايه‌گذاري كند زمين لازم را در اختيارش قرار دهيم.

وي با اشاره به اين مطلب كه سال گذشته در زمينه تورم‌هاي صنعتي، آموزش‌هاي واحدهاي صنعتي و كمك‌هاي فني و اعتباري به واحدهاي صنعتي اقدامات خوبي انجام داديم، اظهار كرد: در سال 90 بيشترين واگذاري زمين را به سرمايه‌گذاران در كشور داشته و رتبه اول را با فاصله بسيار نسبت به استان دوم به خود اختصاص داديم. اميدواريم با توجه به مزيت‌هايي كه اين استان و مناطق آبادان و خرمشهر دارد بتوانيم از واحدهايي كه قابل توجيه هستند حمايت خوبي داشته باشيم.

مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي خوزستان در خصوص احداث شهرك صنعتي در مناطق آبادان و خرمشهر، اظهار كرد: در منطقه آبادان سه شهرك صنعتي قابل احداث داريم كه كار زيرساخت يكي از آن‌ها به اتمام رسيده و تا مرحله تصفيه‌خانه صنعتي جلو رفته‌ايم. شهرك كارگاهي يكي‌ديگر از شهرك‌هاي صنعتي قابل احداث در اين منطقه مي‌باشد كه فاز اول آن به پايان رسيده و در حال حاضر كار زيرساخت فاز دوم اين شهرك را آغاز كرده‌ايم. همچنين شهرك صنعتي دريايي آبادان هم‌اكنون در مرحله زيرساخت و آماده واگذاري است.

وي با بيان اين مطلب كه در منطقه خرمشهر نيز يك شهرك بزرگ 1200 هكتاري آماده واگذاري داريم، افزود: خوشبختانه فاز اول و كارهاي زيرساختي اين شهرك به اتمام رسيده و اكنون آماده واگذاري به تمام سرمايه‌گذاران است.

طاهري با اعلام خبر احداث يك شهرك مرزي در منطقه خرمشهر گفت: با رايزني‌هايي كه انجام داديم در حال پيگيري احداث يك شهرك مرزي و همين طور يك ناحيه صنعتي دريايي در منطقه خرمشهر هستيم. قطعا با ايجاد واحدهاي صنعتي در سراسر استان اشتغال پايداري را به همراه خواهيم داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار