شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۴
روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: این روزها ترافیک پیامک در گوشی ها بی داد می کند اما اکثر این پیامک ها مربوط می شود به ارسال تیترها و عناوین و خبرهای خبرگزاری ها و سایت های متفاوت که متاسفانه قارچ گونه شاهد شکل گیری آنها هستیم. البته مخالف تولد کانون های خبری نیستیم اما اینکار هم باید شرایط و قواعد خود را داشته باشد در حالی که متاسفانه خلاف این قاعده مشاهده می شود. 
نگاهی به شیوه خبردهی نشان می دهد که افراد حرفه ای پشت این قضیه نیستند چرا که می بینیم در مواردی تیترها با متن فرق می کند یا اینکه تیترها تحریک کننده است، خبرها بدون منبع بوده و معلوم نیست از کجا در اختیار آنها قرار گرفته و بدتر از آن اینکه خیلی خبرها هم کپی برداری و تکرار اخبار دیگر رسانه هاست و خلاصه کار خبری دلچسب و مفیدی به نظر نمی رسند. 
حال باید دید نظارت بر کار این خبر پراکنی ها با چه دستگاهی است و چرا ترتیبی داده نمی شود که کارهای خبری در استان بجای فرهنگ سازی به شایعه پردازی روی آورده اند و به این وسیله درصدد جذب مخاطب هستند. 
در این میان قدردان سایت ها و خبرگزاری ها و کانون هایی باشیم که با کار حرفه ای خود به فرهنگ رسانه ای استان خدمت می کنند و حیف است اینگونه منابع خبری استان با کار عده ای غیر حرفه ای لوث شود. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار