شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۶۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱
پخش سریال سرزمین کهن از صدا وسیما وبی احترامی به بخشی از تاریخ وشخصیت های بختیاری غیر اخلاقی وخلاف امنیت ملی کشور و اتحاد اقوام ست.
سلطانعلی بهمنی از فغالان سیاسی خوزستان در مصاحبه با شوشان ،عملکرد و نحوه ی موضع گیری برخی از نمایندگان و چهره های مطرح بختیاری را در خصوص سریال سرزمین کهن غیر قابل توجیه دانست و آن را مورد انتقاد قرار داد و گفت: پخش سریال سرزمین کهن از صدا وسیما وبی احترامی به بخشی از تاریخ وشخصیت های بختیاری غیر اخلاقی وخلاف امنیت ملی کشور و اتحاد اقوام ست.

بهمنی با انتقاد از نحوه ی موضع گیری برخی از نمایندگان مردم استان های لر و بختیاری در مجلس شورای اسلامی ونیز برخی چهره های ملی ومحلی در خصوص سریال سرزمین کهن گفت: بازی با روحیه مردم و برانگیختن احساسات آنهابدترین نوع خشونت در یک جامعه ی مدنی ست.

وی با بیان اینکه در تعریف امنیت ملی و آمایش ژئوپلیتیک ایران استان های لر و بختیاری همواره برای تمامیت ارضی کشورعزیزمان برروی کمر بند سبز امنیتی قابل تعریف هستند افزود: درشرایطی که بخشی از احساسات مردمی و قومی در یک کشور مورد تهدید وتوهین قرار می گیرد افراد دارای نفوذ و دارای جایگاه مردمی باید سعی در هدایت اعتراضات به سوی آرامش ومسالمت باشند و اینکه عده ای سعی کرده اند مردم را به سوی اعتراض وخشونت های اجتماعی دعوت کنند قابل توضیح و توجیه نیست.

بهمنی در ادامه ی این مصاحبه از آقای دکتر اردشیر صالحپور درخواست کرد با تشکیل یک کارگروه تخصصی در زمینه ی فرهنگ وتمدن بختیاری نسبت به سوء تفاهم ایجاد شده روشنگری ،وتاریخ وتمدن اصیل وزیبای سرزمین بختیاری را بیش از پیش معرفی نمایند.

وی در پایان از تمام شهرداران شهرهای بختیاری نشین خواست درخصوص نامگذاری خیابان ها ومیادین بنام شخصیت های تاریخی و مبارز لر و بختیاری اقدام ونام بزرگان و مبارزان این سرزمین همیشه جاوید را گرامی بدارند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
comment
1
3
comment آقای سلطانعلی بهمنی لطفا" از طرف خودش صحبت کند.
بنده به عنوان یک فرد از واکنش های به حق همه نمایندگان مردم و علی الخصوص حاج آقا جزایری حیدری حاجتی و امینی ائمه جمعه استان تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم تکلیف این سریال موهن ضد ایرانی و ضد بختیاری هرچه سریع تر روشن گردد.
comment
علی کرم موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
comment
0
0
comment با حرفهای ایشان موافقم .عده ای قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند وبرای خود بساط تبلیغاتی پهن کنند. قسم میخورم بیشتر اینایی که دارن سنگ مردم را به سینه میزنن سریال را ندیدن. امام علی (ع)در نهج البلاغه میفرماید: حق آن است که بگویی دیدم ،با طل آن است که بگویی شنیدم.
comment
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
comment
0
0
comment مگه ایشون از طرف مردم صحبت کرده که این شهروند گفته از طرف خودش حرف بزنه خوب از طرف خودش حرف زده ونظر داده دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار