شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۸۱۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲
آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول که روز شنبه برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.
آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول که روز شنبه برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.

رییس پیشین دانشگاه آزاد دزفول در این آیین در سالن اجتماعات شیخ انصاری دانشگاه آزاد دزفول گفت: دزفول ویژگی های فرهنگی سیاسی و روانشناختی خاصی دارد و کار کردن در این شهر بسیار مشکل است.

کریم رضادوست افزود:در نخستین هفته روی کار آمدن بنده برخی ها من را مورد نوازش قرار داده و اکنون به نتیجه رسیدند.

وی اظهار داشت:جابجایی ها منطقی و اصولی است و باید اتفاق بیفتد ولی این جابجایی ها باید با منطق خاص خود صورت گیرد و با رعایت اخلاق و عدم حاشیه سازی همراه باشد.

رضادوست گفت:بنده سه روز برای دفاع از پایان نامه به اهواز سفر کردم و در این سه روز اتفاقات نادری افتاد که غیر قابل باور است.

وی افزود:در این سه روز دفتر بنده را به هم ریختند و کسانی گفتند از ورود بنده به دانشگاه آزاد دزفول جلوگیری شود،و باید سووال کرد چرا دانشگاه باید آلوده به این مسایل شود.

رییس پیشین دانشگاه آزاد دزفول ضمن ابراز گله مندی از وقایع پیش آمده گفت:در جامعه شناسی چرخش نخبگان یک واقعیت تاریخی است ولی نظام جمهوری اسلامی برای این جابجایی ها هزینه سنگینی متقبل شده است.

وی گفت:باید بر اساس معیارهای شرعی ،دینی و منطقی مسوولان جابجا شوند و مقیاسی برای اندازه گیری تعریف شود .

وی افزود:آیا کسانی که از پست خود کنار گذاشته شدند ظرفیت نداشتند در کنار نظام به فعالیت بپردازند و در به سرانجام رساندن کارهای آغاز شده فعالیت داشته باشند.

رضا دوست گفت:اشکالاتی جدی در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که باید حل شود تا به اهداف و اصول اساسی مورد نظر برسیم.

وی اظهار داشت:دانشگاه آزاد اسلامی مدعی جهانی شدن است و بیشترین تعداد دانشجو را دارد ولی ساختارهای آن نیز باید متناسب با این اهداف حرکت کند و اعضای هیأت علمی احساس کنند در یک جامعه علمی فعالیت می کنند.

رییس پیشین دانشگاه آزاد دزفول ارزش انسان ها را به کار علمی آنها دانست وگفت:متأسفانه تعداد دانشیاران،تعداد مقالات علمی پژوهشی دانشگاه آزاد دزفول بسیار ضعیف است .

وی اظهار داشت:مسوولیت باید با اختیار همراه باشد تا نتیجه بخش باشد با این وجود در طول یکسال گذشته گامهای بلندی در جهت جامع شدن این واحد دانشگاهی برداشته شده که یک افتخار است وباید به ثمر برسد.

رضادوست افزود:دانشگاه آزاد در معرض تهدید است که حیات این دانشگاه را باید به سمت تجاری سازی و توسعه فعالیت های پرورشی داد لذا در حوزه تجاری شدن دانشگاه آزاد دزفول هشت طرح تجاری در دانشگاه آزاد دزفول آغاز شده است.

وی اظهار داشت: بدون شک خطاهایی نیز در کارهای اجرایی پیش می آید ولی انصاف نیست که همه تلاش هانادیده گرفته شود.

رییس پیشین دانشگاه آزاد دزفول گفت:مسوولان نمی توانند همه افراد را راضی نگه دارند و نه گفتن به برخی افراد کاری بسیار سخت است که مشکل ساز شده و موجبات نارضایتی برخی را به همراه داشته است.

رضا دوست ضمن آروزی توفیق برای سراج خرمی سرپرست جدید این واحد دانشگاهی از همکاری مدیران و همکاران این واحد دانشگاهی تقدیر کرد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
یک منصف
|
United States
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
comment
2
2
comment آقای رضا دوست دانشگاه آزاد مشکل داره (به تعبیر شما)
وحلال مشکلات شمایید؟
این تغییرات هزینه ای برای نظام مقدس نداره ولی برای شما داره.
comment
شوشی دزفولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
comment
1
0
comment این آقا با برخوردهای [...] که داشت از اول در دانشگاه آزاد شهر ما [...] نداشت و دانشگاه را با محیط [...] اشتباه گرفته بود ضمنأ ایشان در دانشگاه آزاد دزفول مهمان بود ولی مهمانی که با مستقر شدنش خون به دل صاحب خانه نمود
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
comment
2
2
comment صحبت های سراج را می گذاشتید.
comment
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
comment
1
0
comment آقای رضا دوست واقعا اتصاف را در سخنانت رعایت کردی! کارهایی را که خودت کردی به دیگران نسبت میدهی چه کسی دفترت را بهم ریخت چه کسی جلوی ورود شما را گرفت آیا به شما بی احترامی شد مگر شما الان در حال تدریس در دانشگاه دزفول (رودخانه کوچک)نیستی بهتر است همه از خدا بترسیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار