شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۵

شهردار بهبهان گفت: اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان، پارک بانوان این شهرستان به‌زودی احداث می‌شود.

علیرضا بهادری امروز در گفت‌وگو با فارس در بهبهان اظهار کرد: با توجه به اینکه بانوان بهبهانی مکان و تفریحگاهی مناسب و مختص خود نداشتند، تصمیم به احداث یک پارک ویژه برای آنها گرفتیم.

وی افزود: در این راستا با توجه به ویژگی‌های محیطی که این پارک باید داشته باشد، "پارک شاهد بهبهان" برای احداث پارک بانوان در این شهرستان در نظر گرفته شد.

شهردار بهبهان در خصوص مشخصات این پارک بیان کرد: این پارک با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان در سطحی به مساحت 7.5 هکتار احداث شده و محیط دیوارکشی آن یک‌هزار و 150 متر است.

وی افزود: دیوارهای این پارک به صورت دیوارهای پیش ساخته آجری و ساده بوده که همگی آماده شده و در مدت یک‌ماه اجرا می‌شود.

بهادری سالن ورزشی چندمنظوره، زمین فوتبال روباز، زمین تیراندازی با کمان، پیست دوچرخه‌سواری، باند پیاده‌روی و ست ورزشی را از جمله امکانات دیگر این پارک عنوان کرد و گفت: با کتابخانه عمومی منطقه نیز هماهنگ کرده تا پس از افتتاح پارک بانوان، شیفت شبی نیز به شیفت‌های کاری خود اضافه کند.

وی افزود: همچنین از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مستقر در پارک شاهد نیز خواسته‌ایم در اختیار پارک بوده تا زمانی که بانوان برای استفاده از پارک به این فضا می‌آیند، کودکان خود را به این مرکز برده تا از کتاب‌ها و برنامه‌های آن استفاده کنند.

شهردار بهبهان ادامه داد: حوض آب با آب‌نمای موزیکال، انواع تاب و وسایل سرگرمی و مجموعه‌ای به‌عنوان فروشگاه‌های خواهران به صورت ساختمان‌های چوبی در طرح تکمیلی پارک بانوان احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 400 میلیون تومان از 2 میلیارد تومان اعتبار لازم طرح را دریافت کرده، تصریح کرد: فاز اول این پارک را تا 22 بهمن‌ماه سال جاری افتتاح کرده و برای استفاده در اختیار بانوان قرار خواهیم داد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار