شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱
اهواز- ایرنا- رییس پلیس آگاهی خوزستان از شناسایی اعضای یک باند مخوف آدم ربایی در اهواز در جریان عملیات پلیس برای رهایی یک فرد ربوده شده خبر داد.

سرهنگ ˈ حفیظ الله خواجویˈ  در این ارتباط توضیح داد:در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه فرزندش به نام ˈمسعود.کˈ چند روز پیش با یک دستگاه خودرو پژو پارس از منزل خارج شده و تاکنون مراجعه نکرده است ، اقدامات لازم به منظور یافتن فرد گم شده در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه تحقیقات تیم های ویژه پلیس ، سرانجام خودروی فرد گم شده به صورت کاملاˈ سوخته در یکی از جاده های فرعی اهواز کشف شد و همین امر ظن ماموران را به احتمال جنایی بوده مساله متوجه خود کرد.

سرهنگ خواجوی افزود:در ادامه تحقیقات گسترده تیم های اطلاعاتی و شناسایی، ماموران متوجه ربوده شدن این جوان توسط اعضای یک باند آدم ربا شده و با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه آنها را شناسایی و در عملیاتی برق آسا ضمن دستگیری هرچهار نفر ، فرد ربوده شده را نجات دادند.

وی گفت: دستگیرشدگان در اعترافات خود ، علل و انگیزه آدم ربایی را اخاذی از پدر فرد ربوده شده اعلام کرده و اظهار داشتند: ˈمسعودˈ هربار یک یک خودروی مدل بالا به تعمیرگاه آنها مراجعه می کرد و همین امر آنها را وسوسه کرد تا طرح و نقشه قبلی اقدام به ربودن وی در مقابل پرداخت سه میلیارد ریال وجه نقد از سوی پدرش نمایند.

سرهنگ خواجوی در ادامه افزود: آدم ربایان انگیزه خویش از سوزاندن خودروی فرد ربوده شده را حاضر نشدن پدر مسعود به پرداخت مبالغ درخواستی آنها بیان داشته و گفتند :ˈقرار بود در مرحله بعد پس از کشتن مسعود ، جسد وی را سوزانده و در بیابان رها کنند.

رییس پلیس آگاهی خوزستان در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی ، از شهروندان درخواست کرد برای تعمیر وسایل نقلیه خود به نمایندگی های رسمی و معتبر مراجعه کرده و به فرزندان خود بیاموزند هرگز در خصوص وضعیت مالی خانواده نزد افراد ناشناس صحبت نکرده تا اینگونه طعمه افراد شیاد و تبهکار نشوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار