اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۹۹۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
آلبوشوکه خبرداد:
سید مهدی آلبوشوکه خواستار تنظیم برنامه‌های فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و در نتیجه کاهش آسیب‌های روانی شد.
عضو شورای شهر اهواز خواستار تنظیم برنامه‌های فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و در نتیجه کاهش آسیب‌های روانی شد.

سید مهدی آلبوشوکه در سی و پنجمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر امروز در ساختمان شورا برگزار شد اظهار کرد: خوزستان از جمله استان‌هایی است که در طول هشت سال دفاع مقدس دچار آسیب‌ها و خسارات فراوانی شد.

وی ادامه داد: اشغال طولانی مدت برخی از مناطق استان، موشک باران دائمی برخی از شهر‌ها و حملات هوایی و زمینی به شهرهای دزفول، بستان، هویزه، اهواز و... باعث آسیب‌های فراوان به سرمایه‌های طبیعی و انسانی و زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن شد.

عضو شورای شهر اهواز خاطر نشان کرد: تنوع قومیتی جمعیت خوزستان یکی از ویژگی‌های این استان است که از جهاتی آن را متمایز و خاص کرده است.

وی عنوان کرد: در سال 91 نرخ مشارکت اقتصادی استان 9. 33 و نرخ بیکاری استان 5. 12 درصد اعلام شده است.

آلبوشوکه با بیان اینکه پژوهشی با عنوان شناسایی آسیب‌های اجتماعی کلانشهر اهواز به تفکیک نواحی 33 گانه شهرداری اهواز انجام شده است تصریح کرد: در این نظرسنجی شهروندان اهوازی بیشترین میزان شیوع جرایم و آسیب‌ها در کلانشهر اهواز را کیف قاپی، مصرف سیگار بین نوجوانان، قلیان، تجمع افراد و جوانان بیکار و سرقت از منازل بیان کرده‌اند.

وی ادامه داد: جرایمی مانند سرقت محتویات داخل اتومبیل، اعتیاد و مصرف تفننی مواد مخدر، ایجاد مزاحمت برای نوامیس در محله‌ها، ترک تحصیل دانش آموزان و خرید و فروش مواد مخدر از دیگر آسیب‌های اهواز از سوی شهروندان عنوان شده است.

عضو شورای شهر اهواز اذعان کرد: از آنجایی که خوزستان پنجمین استان پرجمعیت کشور و دارای منابع غنی، نفت و گاز است این استان را به یک قطب مهم اقتصادی تبدیل کرده است.

وی اضافه کرد: از مدیران، برنامه‌ریزان و سیاستگذاران اجتماعی استان انتظار می‌رود نسبت به مطالعه و شناخت آسیب‌های اجتماعی استان، بازنگری در راهبرد‌ها و نظارت بر اجرای آن‌ها، تربیت نیروی آموزش دیده و استفاده از نیروهای مددکار زمینه تحقق راهبردهای فرهنگی را فراهم سازد.

آلبوشوکه افزود: این مسائل باعث می‌شود آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد چرا که آسیب‌های اجتماعی در ساکنان این استان با آسیب‌های روانی آنان ارتباط دارد بنابراین باید برنامه‌های فرهنگی مناسب برای آن‌ها تنظیم شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
نويد قائدي
|
United States
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
comment
0
0
comment خدا رو شكر جناب البوشوكه كه جنابعالي به چنين موضوعات مهمي اشاره اي نموديد زيرا هر بار از طريق ما ابراز مي شد سريعا مسئولين .... و .... موضوع گيري داشتند كه اصلا چنين چيزي نيست و برويد اوضاع بقيه استان ها را ببينيد از اينجا بدتر است وووو
comment
نگران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
comment
0
0
comment استان خوزستان در وقوع جرم و سرقت پنجم و در بروز قتل دوم است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
comment
0
0
comment خشکسالی و صرفه جویی در مصرف برق تمام شد اما در اهواز هنوز تاریکی و صرفه جویی معابر حرف اول را میزند.
دوشب پیش در جاده ساحلی در تاریکی چه اتفاقی افتاد - در کوچه پس کوچه های شهر به خاطر تاریکی چه ها که بر سر مردم نمی آورند -

جالب اینه که سه نفره ریختن سر یه بنده خدایی تیکه پارش کردن بعد آقایان دزد شکایت کردن که طرف مارو با چاقو زده !! غیر از اینه که توی این کشور و این استان (به اصطلاح [...] ) همه چیز وارونه است و [...]
و این همه از بی خیالی [...] هاست.
comment
حاج باقراحمديان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
comment
0
0
comment باسمه جلت اسمائه جناب سيد فقط دور ورت را ديدي بيا آمار كيف قاپي را در بندر ماهشهر ببين يادت از اهواز كه مركز استان وكلان شهر است مي رود اينها علت يابي نمي شود زندان وديه كاري از پيش نمي برد وبأيد فكري أساسي كرد خود من مورد اين عمل شنيع وزشت قرار گرفتم وهر جا كه مراجعه كردم بي فايده بايد نيروهائي زبده در خصوص اين امور بكار گرفت
comment
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
comment
0
0
comment آمار واقعی جرمها را میتوانید از پاسگاههای نیروی انتظامی سوال کنید
خیلی دقیقتر است دوستان رسانه میتوانند این آمار را بدست آورند البته اگر شجاعت اینکار را داشته باشند!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار