اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
کارون پرس- از تعطیلی سینمای رامهرمز بیش از 10 سال می گذرد و هنوز کسی دلیل اصلی این تعطیلی را نمی داند.
  
به گزارش کاروون پرس؛ تنها سینمای رامهرمز نزدیک به ده سال است که در آن به روی هیچ تماشاگری گشوده نشده است و در تعطیلی اجباری به سر می برد و متاسفانه تمام اقشار و گروه های سنی ساکن این شهرستان، برخلاف سایر هم استانی هایشان فرصت دیدن فیلم های متنوع و تاثیر گذار را از دست داده اند.

با توجه به این که به فصل تابستان و ایام فراغت جوانان و نوجوانان نزدیک می شویم و نیز با توجه به گرم بودن هوای استان در این فصل باید به این نکته اشاره کرد که شهروندان رامهرمزی به فضایی مناسب و آرامش بخشی برای گذراندن تفریحاتشان نیاز دارند، از جمله این تفریحات همین سینمایی است که مردم رامهرمز سالها است از آن بی بهره شده اند.

در همین خصوص خبرنگار پایگاه خبری کارون پرس تلاش کرد تا دلیل اصلی تعطیلی این مکان فرهنگی را از مسئولان ارشد رامهرمز پیگیری کند اما این پیگیری ها بی نتیجه ماند و همچنان این سینما تعطیل است.

اما در این بین رئیس کانون فیلم و عکس شهرستان رامهرمز در پاسخ به پیگیری های خبرنگار ما، گفت: مسئولان سابق شهرستان رامهرمز طی سال های گذشته در عملی خودسرانه اقدام به تعطیلی این سینما کرده اند و در پاسخ به افکار عمومی در آن سالها عدم استقبال شهروندان از سینما را دلیل این تعطیلی بیان کردند.

مریم حاجی زاده، خاطرنشان کرد: طی بررسی های کانون فیلم و عکس شهرستان رامهرمز قرار شده است مذاکرات و فعالیت های لازم برای بازگشایی مجدد این سینما بعد از 10 سال به زودی آغاز می شود.

وی ادامه داد: امیداورایم مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص بازگشایی مجدد این سینما با ما همکاری کنند تا مردم این شهرستان همانند دیگر شهروندان خوزستانی از وجود سینما در شهرشان بهره ببرند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
رامهرمزی
|
United States
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
comment
0
1
comment رامهرمز خیلی چیزهای دیگر ندارد...البته خیلی چیزها دارد . شورای شهر منسجم . مسئولین بسیار بسیار دلسوز و قدردان... و هنرمندان پیگیر
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
comment
0
0
comment مگه سوسنگرد دارد؟!هویزه چی؟! بستان؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار