این ستاد در سال‌جاری از تامین غذای نیروهای نگهبان و حراست در آثار تاریخی هم عاجز بوده و مشکلات زیاد وجود داشت که از رفع آنها ناتوان بوده است.

"> ستاد نوروزی شوشتر از دادن غذای نگهبان هم عاجز بود
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۸

این ستاد در سال‌جاری از تامین غذای نیروهای نگهبان و حراست در آثار تاریخی هم عاجز بوده و مشکلات زیاد وجود داشت که از رفع آنها ناتوان بوده است.

 

عضو انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر با انتقاد از عملکرد پایگاه جهانی سازه‌های آبی گفت: پایگاه سازه‌های آبی شوشتر مانند جزیره‌ای مستقل برای خود عمل می‌کند.

به گزارش شوشترنامه ، احمد شمس‌آبادی در جلسه مشترکی که با سرپرست اداره میراث فرهنگی شوشتر برگزار شد، اظهار داشت: ستاد نوروزی شهرستان در سال‌جاری اصلاً عملکرد مثبتی نداشت و دوستداران میراث فرهنگی از عملکرد این ستاد بسیار ناراضی هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این ستاد کاملاً تشریفاتی شده، افزود: ستاد نوروزی شوشتر کاملاً تشریفاتی است و باید در سال‌جاری برای فعالیت این ستاد از هم اکنون تجدید نظر کرد.

این مسئول تصریح کرد: این ستاد در سال‌جاری از تامین غذای نیروهای نگهبان و حراست در آثار تاریخی هم عاجز بوده و مشکلات زیاد وجود داشت که از رفع آنها ناتوان بوده است.

شمس‌آبادی با اشاره به اینکه آثار تاریخی شوشتر در نوروز سال‌ جاری با مشکلات زیادی مواجه شد، خاطر نشان کرد: مشکلات زیادی در آثار تاریخی شوشتر وجود داشت حتی در سطح شهر راهنمای گردشگری وجود نداشت که مسافران را راهنمایی کند.

این دوستدار میراث فرهنگی افزود: مشکلات موجود در این پایگاه و ضعف مدیریتی در این پایگاه جهانی را طی نامه‌ای 9 نسخه‌ای با امضای مردم شوشتر برای دفتر رئیس جمهور ارسال کرده‌ایم و منتظر اقدام انقلابی ایشان هستیم.

وی عنوان کرد: مردم از عملکرد این پایگاه کاملا ناراضی هستند و باید هرچه سریع‌تر برای رفع مشکلات در این پایگاه اقدام کرد.

شمس‌آبادی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر در نوروز سال آینده باید شرایط بهتر داشته باشد، اذعان داشت: باید تلاش کنیم تا درختی را امسال بکاریم و در نوروز ثمر آن را ببینیم.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار